گروه تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه گروهی از آثار هنرمندان ایران و چین در کتابخانه مرکزی شهر هنگ کنگ، تا ۸ مارس ۲۰۲۳ برپاست. این نمایشگاه با موضوع خوشنویسی و رویکردهای مختلف نسبت به آن برگزار شده است. گردآورنده بخش چینی نمایشگاه ووشس ون، و گردآورندگان بخش ایرانی یاس مستشاری و نازیلا نوع بشری هستند.

سیا ارمجانی، حسین والامنش، چارلز حسین زنده رودی، فریدون امیدی، آریتا شهرزاد، ایمان صفایی، مهدیه پازوکی، فرناز ربیعی جاه، محیا طلوع کیان، فرشید داوودی، اله‌یار نجفی و ابول عتیقه چی هنرمندان ایرانی هستند که آثار آنها در این مجموعه به نمایش درآمده است. 

 در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «خوشنویسی ایرانی یکی از ارجمندترین هنرها در طول تاریخ ماست. قدمت آن به دوران پیش از اسلام برمی‌گردد، زمانی که فرهنگ ایرانی زرتشتی نوشته‌های زیبا و شفاف را بسیار ارج می‌نهاد. پس از ورود اسلام در قرن هفتم، ایرانیان برای حفظ زبان و فرهنگ شان الفبای عربی را با زبان خود تطبیق دادند و الفبای فارسی را توسعه دادند.

هنرمندان ایرانی در طول تاریخ از متن و زیبایی‌شناسی سبک‌های خط ایرانی به‌ویژه خط «نستعلیق» برای انتقال ایده‌ها و طرح پرسش‌ها استفاده کرده‌اند. با جابجایی کلمات در قالب ها و مفاهیم و با هوشمندی و بازیگوشی، آثار هنری جدیدی خلق می‌شود. این آثار همچنین نشانی از پیوند ناگسستنی ایران باستان و ایران امروزی است.

زبان ایرانی با همه پیچیدگی هایش زمینه ای را فراهم می کند که تخیل هنرمندان در آن نمود یابد. همین بُعد است که به هنرمندان اجازه می‌دهد تا وضعیت موجود را زیر سؤال ببرند و حتی قواعد تثبیت‌شده خوشنویسی سنتی را که گاه توسط سنت‌گرایان محافظت می‌شوند، به چالش کشند. 
این نمایشگاه نمونه‌هایی از برداشت‌ها، تکنیک‌ها و مدیوم‌هایی را که در دهه‌های اخیر در هنر معاصر ایران دیده شده است را به نمایش می‌گذارد.»