گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: نفیسی‌راد با این توضیح که کتاب «باورش کنید» در سه فصل «باور»، «ریسک» و «قدرت» نوشته شده به هنرآنلاین گفت: جیمی کرن لیما، یک کارآفرین آمریکایی است که به‌عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است. او در این کتاب هم به زندگی حرفه‌ای و هم به زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و راه و رمزهای ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی و موفقیت را می‌گوید.

او با بیان این که کتاب «باورش کنید» مناسب همه مردان و زنانی است که همیشه در ذهن رویای ثروتمند شدن را می‌پرورانند، اما هرگز اعتمادبه‌نفس و جرات تحقق بخشیدن به رویاهای‌شان را نداشتند، افزود: این اثر برای همه افرادی است که با این دیدگاه بزرگ شده‌اند که سرنوشت از پیش تعیین شده و نمی‌توانند قدمی در جهت رشد مالی، ‌حرفه‌ای و شخصی خود بردارند و تا آخر عمر محکوم به سازش با شرایط هستند.

نفیسی‌راد با این توضیح که کرن لیما به‌خاطر علاقه زیادی که به اپرا وینفری داشته علاقه‌مند بوده روزی مجری برنامه‌های گفت‌و‌گو محورشود، ادامه‌داد: این امر حاصل و مجری تلویزیون می‌شود اما ناگهان بیماری پوستی رزاسه را در او تشخیص می‌دهند و این بیماری اعتمادبه‌نفس‌ کرن لیما را به صفر می‌رساند. مجبور می‌شود برای پوشش سرخی صورتش، از کرم‌های آرایشی گوناگونی استفاده کند که هیچ ‌کدام موثر واقع نمی‌شوند. او متوجه می‌شود تمامی کرم‌های آرایشی موجود در بازار روی پوست‌های بی‌نقص موثرند اما زنان واقعی که مشکلات پوستی واقعی دارند، کرم مورد نیازشان را پیدا نمی‌کنند. کمر همت می‌بندد از شغل رویایی‌‌اش استعفا می‌دهد و شرکتی آرایشی را با سرمایه زیرهزار دلار به اتفاق همسرش، در اتاق پذیرایی خانه‌اش راه‌اندازی می‌کند و اکنون به یک چهره سرشناس و ثروتمند امریکایی تبدیل شده. او زنی است که برای نخستین ‌بار سلیقه صنعت زیبایی را به چالش می‌کشد.

باورش کنید

«باورش کنید» با زیرعنوان چگونه می‌توان از فردی که او را دست‌کم می‌گیرند، به فردی توقف‌ناپذیر تبدیل شد، در ۳۶۸ صفحه در انتشارات نسل‌نواندیش به چاپ رسیده است. این اثر جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال،‌ یو‌اس‌ای تودی و آمازون بوده و به زبان‌های مختلف چون ژاپنی، آلمانی و اسپانیایی ترجمه شده است.