کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درمورد طرح حریم‌سازی تئاترشهر گفت: نزدیک به 10 سال گذشته حریم مجموعه تئاترشهر برداشته شد و از آن زمان این بنا که ثبت ملی است توسط اشرار و آدم‌های نادرست دچار مشکل شد. بعدتر هم دست‌فروشان در اطراف آن حضور پیدا کردند که البته انسان‌های شریفی هستند اما متناسب با فضای تئاترشهر نبودند.

وی گفت: متاسفانه شهرداری هیچگاه مکان‌یابی نکرده است که دست‌فروشان به مکان دیگری انتقال داده شوند. شرایط در محیط تئاترشهر آنقدر بغرنج بود که خانواده‌ها نمی‌توانستند با امنیت برای تماشای تئاتر بیایند.

نظری افزود: اخیرا ما به کمک میراث فرهنگی حریم تئاترشهر را مشخص کردیم و طراحان طراحی حریم را انجام دادند و در همین روزها حریم‌سازی تئاترشهر کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: تئاترشهر یک بنای مهم در یکی از مهم‌ترین چهارراه‌های خاورمیانه است و چهارراه ولیعصر یک چهارراه فرهنگی است که یک طرف آن دانشگاه تهران است و از یک جهت هم به دانشگاه امیرکبیر می‌رسد. بنابراین باید توجه ویژه‌ای به این محوطه فرهنگی صورت بگیرد. اکنون با تعریف رویدادهایی در محوطه تئاترشهر این حریم را حفظ کرده‌ایم اما لازم است که حتما حصارکشی و حریم‌سازی صورت بگیرد.