به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمد یزدی کارگردان «نذر عباس» در این اجرا گفت: اجرا در تئاتر شهر یکی از افتخارات مهم در کارنامه فعالیت‌های هنری من است به همین جهت از اداره کل هنرهای نمایشی و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نهایت قدردانی را دارم که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شرایط اجرای این اثر را در یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های تئاتری کشور فراهم کردند.

وی افزود: اجرای نمایش «نذر عباس» در تالار سایه تئاتر شهر یکی از اتفاقات بسیار موثر است. چراکه بعد از مدت‌های زیاد یک گروه نمایشی از شهرستان‌های توابع استان تهران این فرصت را پیدا کرده که در حرفه‌ای‌ترین مرکز تئاتری کشور اجرای عمومی داشته باشد. شرایطی که امیدوارم از این پس هم توسط مجموعه‌های فرهنگی هنری کشور در قالب چنین نگاه حمایتی استمرار داشته باشد. اگرچه آنچه امشب از اجرای نمایش «نذرعباس» در تالار سایه تئاتر شهر مشاهده کردید اثری به پاس بزرگمردی چون شهید حاج قاسم سلیمانی است که حتی اگر هیچ نهادی هم از ما حمایت نکند فدای سرسردار؛ این یک رسالتی بود که من با تمام وجودم روی آن تاکید داشتم و خدا را شکر می‌کنم که به واسطه همراهی مدیریت مجموعه تئاتر شهر و مساعدت‌های مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و حوزه هنری فرصت اجرای چنین نمایش را در این مجموعه پیدا کردیم.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با قدردانی از گروه اجرایی نمایش «نذرعباس» گفت: بسیار خوشحالم که در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد به صحنه رفتن نمایش «نذرعباس» با همراهی تعدادی از هنرمندان توانمند شهرستانی هستیم که نهایت تلاش خود را برای به صحنه بردن یک اثر نمایشی ارزشمند با موضوع حاج قاسم سلیمانی انجام دادند.

وی افزود: میزبانی از اجرای چنین نمایشی برای ما باعث افتخاراست که توانست به زیبایی در ذهن ما رشادت‌های یک قهرمان بزرگ ملی را روی صحنه تئاتر به تماشاگر نمایش دهد. اثری که امیدوارم با توجه به کیفیت مطلوبی که داشته در آینده نیز موجب ایجاد حرکتی و پویا بالنده در عرصه آثار نمایشی این‌چنین فراهم کند.

نمایش «نذرعباس» به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی روایت‌گر بخشی از زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است است که ساعت 20:15 به مدت زمان 55 دقیقه، قیمت بلیت 70 هزار تومان با بازی محمد یزدی، امیر قربانی، هومن حسینی و ابوالفضل شیری در تالار سایه به صحنه می‌رود.

نرگس ایزدی مشاور کارگردان و طراح صحنه، علیرضا قناد دستیار کارگردان، طراح پوستر و بروشور، مبینا بیات طراح لباس و منشی صحنه، معید امین طراح نور و صدا، مهراد یزدی طراح گریم، مهران نصیرلو، هومن حسینی و ابوالفضل شیری اجرای دکور و فریاد بانصیری تدارکات دیگر عوامل این نمایش  هستند.