به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی تئاتر شهر، «نذر عباس» تازه‌ترین نمایش تالار سایه است که طی هفته جاری به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی و بازی محمد یزدی، امیر قربانی، هومن حسینی و ابوالفضل شیری ساعت 20:15 به مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان به صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پسری به نام عباس که دوران جوانی‌ را در جاهلیت به سر برده و روی بدنش پر از جای تتو و قمه چاقو است. روزی که در حال زدن تتو نامش بر پشت کمر است، به واسطه تتوزن زندگی‌ش عوض می‌شود و پا در مسیری می‌گذارد که شاید ناخوشایند اما تمام عاشقی است.

در تالار قشقایی نمایش «عقاب» به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویژه و بازی ناصر آویژه، امیرحسین انصافی و شاهین گلکار ساعت 19:45 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: استاد صمیمی کارگردان مطرح تئاتر که به بیماری سختی دچار است، تصمیم دارد آخرین اثر هنری گروه خود را در فضای یک پارک برای تماشاگران اجرا کند. او اجرایش را بر اساس شعر عقاب سروده استاد پرویز ناتل خانلری آماده کرده اما در اجرا اتفاق‌هایی پیش می‌آید که...

نمایش «بهرام به روایت هفت‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی و بازی محمود مقامی، حامد شیخی، امیرحسین انصاری، مهدی هنرسازان، رویا شیخی، ساغر بهنام، لاله ذوالفقاری، بیتا زین‌الدینی، ساناز خدایی، مریم بابایی، سپیده سعیدی‌نیا، النا زنگنه، فرگل روشن‌ضمیر، نوید نوبخت، ماهان مقامی، علی پیله‌ور، محمدرضا محمدپور، علی کاظم‌پور، متین صفار، کیوان آزاد، محمد جبراییلی و امیر فهادان ساعت 18 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.

در همین تالار نمایش «خانه برناردا آلبا» به نویسندگی فدریکو گارسیا لورکا، کارگردانی آرش امیری و بازی آویشن صادقی، سوگند صادقی، پگاه الله‌وردی، سونیا معبودی، فاطیما راد، اسما حسینی، سها داداشی، فروغ فرزین‌فر، یگانه ملک‌محمدی، فرنوش روشنی و فرخنده درخشان ساعت 20 به مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان پذیرای مخاطبان تئاتر است.

در کارگاه نمایش هم نمایش «رستم و سهراب» به نویسندگی مرتضی وکیلیان و داریوش نصیری، کارگردانی رضا حسن‌خانی و بازی آسو خسروی ساعت 19:30 به مدت 45 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

نمایش «هتل ریتاج» به نویسندگی و کارگردانی حمید حراء که از روز بیست و پنجم آذر به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته بود، روز پنجشنبه هشتم دی با قدردانی سیدمحمدجواد طاهری، رئیس تئاتر شهر از کارگردان و دیگر عوامل به اجرای خود پایان داد.