در دنیایی که دیجیتال شدن بر هر چیزی سایه افکنده است، هنر نیز شکل جدیدی به خود گرفته است. در چنین فضایی، بادروز کار خود را به عنوان یک پلتفرم آنلاین اختصاصی برای هنرمندان ایرانی آغاز کرده است.

هدف اصلی این سایت ایجاد فضایی است برای هنرمندان تا طرح‌ها و خلاقیت‌های منحصر به فردشان را بدون دغدغه تولید و فروش به اشتراک بگذارند. بادروز هم اکنون بیش از 14 هزار طرح خلاقانه از هنرمندان سراسر ایران را روی محصولاتی مانند : تیشرت، استیکر، پوستر، روتختی، پرده، کوسن و توت بگ برای خرید مهیا کرده است. اینگونه نه تنها هنر به خانه‌ها و زندگی روزمره مردم دعوت می‌شود، بلکه صدای هنرمندان ایرانی نیز در جامعه طنین‌انداز می‌شود.

496d6873-a387-47b4-bdab-374e67d57a55

محصولات موجود در بادروز با الهام از مضامین متنوعی طراحی شده‌اند، از جمله فرهنگ، هنر، موسیقی، فیلم، سریال، ورزش، سلبتریتی ها، انیمه و حتی کی‌پاپ؛ این تنوع باعث می‌شود تا هر فردی بتواند بخشی از علایق و سلیقه خود را در این میان یافته و به شکلی که خودش می پسندد از آن بهره ببرد.

بادروز تنها یک فروشگاه آنلاین محصولات اکسسوری نیست، بلکه جامعه‌ای است از هنرمندان، طراحان، و علاقه‌مندان به هنر که همه با هدف مشترک از هنر لذت برده و از آن حمایت می‌کنند. در حال حاضر در بادروز بیش از صدها هنرمند خلاق و خوش ذوق فعال هستند که هر روز به تعداد آن ها افزوده میشود.

پلی میان هنر و تجارت

بادروز یک پل است میان هنر و تجارت! یعنی بادروز یک پلتفرم کاربردی مخصوص هنرمندان است تا آثارشان را به سادگی عرضه کنند و مشتریان نیز به راحتی قادر به حمایت مالی و تقدیر از این هنرمندان باشند. این فرآیند نه تنها به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از راه هنر خود امرار معاش کنند، بلکه به مشتریان نیز فرصت می‌دهد تا با انتخاب آثار هنری، بخشی از جامعه‌ی هنری حمایت‌کننده باشند.

6346af2a-7060-43b3-904d-c7c528c682c3

زیباسازی روزمرگی ها با هنر

بادروز بر این باور است که هنر نباید فقط در گالری ها و موزه ها و در اختیار افراد خاص باشد بلکه هنر می تواند بخشی از زندگی روزمره ما باشد. بادروز به هنرمندانی که بیش از هر چیز به ابراز خلاقیت و بیان احساسات خود علاقه‌مند هستند، فرصت می‌دهد که آثارشان به وسیله پلتفرم فروش محصولات در منازل، دفاتر کار، و حتی بر تن افراد دیده شود.

ثبت نام در بادروز برای همه آزاد است!