گروه موسیقی «هنرآنلاین»:جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه و حمله به بیمارستان المعمدانی، واکنش اهالی هنر را به دنبال داشت.در همین راستا گردهمایی در جهت حمایت از مردم فلسطین توسط هنرمندان برگزار شد. در این بین، اهالی موسیقی نیز همچون شهرام شکوهی،محسن ابراهیم‌زاده، چنگیز حبیبیان،محمد گلریز و غلامرضا صنعتگر حضور داشتند.

محمد گلریز با اشاره بر تاثیرگذاری حضور هنرمندان در این تجمع  به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هنرمندان ثابت کردند که در مسائل مهم به میدان می‌آیند و  با آثار هنری خود از مسائل مختلف حمایت می‌کنند.  امروز هم مشتاقانه به این تجمع آمدند تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و همچنین انزجار خود را از اسرائیل غاصب کودک‌کش ابراز کنند. من هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری در این تجمع حاضر شدم و امیدوارم با صدای حقیرم تشویقی برای رزمندگان فلسطین باشم. امیدوارم که با پیروزی مردم فلسطین من هم افتخار این را داشته باشم که موسیقی پیروز را در قدس بخوانم.

این خواننده در رابطه با سکوت برخی از هنرمندان در رابطه با جنایات صهیونیست بیان کرد: تبلیغات همواره افکار بسیاری از افراد را تغییر می‌دهد. ما تحت شدیدترین تبلیغات رسانه‌ای خارجی و گاه حتی داخلی قرار داریم. این تبلیغات اثرگذار است. هنرمندانی هم که اکنون تحت تاثیر تبلیغات هستند، بعدها متوجه خواهند شد که این تبلیغات‌هایی که علیه ایران و فلسطین می‌شود، کذب است.

وی افزود: ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که تمام مسائل را به خوبی برایمان تبیین می‌کنند. مبنای شخص من سخنان ایشان است. من از هنرمندان می‌خواهم که وارد میدان شوند و حمایتشان از مردم فلسطین اعلام کنند. چرا که گاهی این عرصه‌ها امتحان خوبی برای هنرمندان است.

 همچنین غلامرضا صنعتگر در همین رابطه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: برخی از افراد به دنبال منافع خودشان هستند. این افراد سوای هر دین و مذهبی،اگر انسانیت و وجدانشان را کمی پررنگ‌تر کنند، شاید نظرشان تغییر کند و اظهارنظرهای بهتری را ارائه دهند.

این هنرمند با بیان این که حضور هنرمندان التیامی برای احوال مردم فلسطین است، عنوان کرد: این جنایات تازه رژیم صهیونیست موجب شده است که حال همه ما بد و قلب‌هایمان پر از درد باشد. امیدوارم روزی برسد که ریشه رژیم صهیونیستی خشک شود و همه ما یک نفس راحتی بکشیم.