گروه سینما «هنرآنلاین»: گردهمایی هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عصر شنبه ۲۹ مهرماه در سالن آمفی‌تئاتر موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم،  ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما در رابطه با تاثیر حضور و واکنش هنرمندان در رابطه با افشای جنایات تازه رژیم صهیونیستی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: شنیده‌ایم که برخی از اهالی رسانه و هنرمندان می‌خواهند به فلسطین بروند؛ باید بگویم در آن جا نمی‌توان کار چندانی انجام داد، در همین جا است که می‌توانیم صدای مردم فلسطین باشیم و موثر واقع شویم. هنرمندان هم اگر مزدور و بی‌وجدان نباشد، باید صدای مردم فلسطین باشد. بعد از این اتفاقات هنرمندانی که هنوز خواب ماندند، خواب نیستند؛ بلکه خودشان را به خواب زدند.

وی افزود: بدانیم که در بین ما متاسفانه کسانی هستند که حلقوم صهیونیست‌ها هستند. بایدن اگر در عمرش یک حرف خوب زده باشد، این است که صهیونیست حتما نباید یهودی باشد. بله،درست است. صهیونیست در میان هنرمندان هم می‌تواند باشد.

وی گفت: نفرین بر فالوور و اندیشه صهیونیستی که اشک مادران را نمی بیند و خطاب به آن‌ها باید گفت شما هنرمند نیستید. به شما جایزه می‌دهند و جشنواره صهیونیستی هم می‌برند.

این کارگردان در رابطه با فضای تبلیغات صهیونیستی بیان کرد:  فضای تبلیغات صهیونیستی به نحوی است که برخی گمان می‌کنند که اگر در کشورمان چیزی کم است، به این دلیل است که برای غزه ارسال شده است. به همین دلیل شعار انحرافی « نه غزه نه لبنان » سر دادند. تبلیغات صهیونیست این گونه القا کرده است که اقتصاد شما در مقابل غزه است. شاید ما در مواردی به آن‌ها کمک شود اما کمک‌های بیشتری را کشورهای عربی به آن‌ها ارائه می‌دهند. متاسفانه جامعه شایعه‌پذیری داریم و هنرمندان ما هم در این زمینه مطالعه نمی‌کنند و بیشتر به دنبال سلبریتی شدن هستد.