به گزارش خبرنگار هنرآنلاین،گروه مردمی با شعار «آتش به پا کن!» که شامل گروهی از دانشجویان دانشگاه های تهران و فعالین فرهنگی و اجتماعی می باشد اخیرا با حضور در میادین مختلف شهر تهران و نمایش تصاویر جنایات صهیونیست ها در غزه به خصوص نمایش جنایات اسرائیلی ها در بیمارستان المعمدانی این شهر، به یاد مظلومیت این مردم شمع روشن می کنند. این گروه تلاش دارند احساسات مردمی در این زمینه را ثبت و ضبط کنند و همدردی خود با مردم غزه را نشان دهند.

محمدرضا بورونی مسئول این تشکل مردمی با بیان اینکه هدف ما نمایش دادن جنایات صهیونیست ها به شیوه ای متفاوت به مردم تهران است بیان داشت: این حرکت تا چند روز آینده ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با حرکت خودجوشی که آغاز شده است عده بیشتری از مردم تهران را با این حرکت همراه کنیم و بتوانیم اثرگذاری به نسبت خوبی در این روزها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما نمی توانیم به غزه اعزام شویم و در کنار برادران و خواهران دینی و ایمانی خود باشیم و علیه اسرائیلی های غاصب بجنگیم اما امیدواریم بتوانیم صدای مظلومیت آنها را در جهان فریاد بزنیم و نشان بدهیم که دشمن اسرائیل غاصب و سران و مردم آن هستیم. 

بورونی با بیان این نکته که امروز در فضای مجازی جنگی درباره مظلومیت مردم غزه وجود دارد گفت: تلاش داریم با شکستن این فضا و غلبه بر فضای مجازی بتوانیم صدای این مظلومیت مردم غزه را مستقیم به مردم در کف خیابان ها نشان دهیم و احساسات مردم را در این مورد برانگیخته تر کنیم. 

دزفولی مسئول رسانه ای این گروه هم با بیان اینکه اکثریت اعضای این حرکت و جنبش مردمی با میانگین سنی حدود 24 سال هستند، گفت: این جوانان شامل دانشجویان دانشگاه های مختلف تهران می باشند و تلاش دارند در این روزها که اوج مظلومیت مردم غزه را شاهد هستیم، بتوانند با حرکتی متفاوت در گوشه و کنار شهر تهران، احساسات مردمی را با خود همراه کنند. وی با بیان این نکته که تلاش دارند با فراگیرتر کردن این حرکت در شهرهای مختلف ایران و حتی خارج از ایران، موج اجتماعی جدیدی علیه صهیونیست ها به راه اندازند به این نکته اشاره کرد که تلاش این گروه این است که نشان دهند مردم کشورهای مختلف جهان با اصل و اساس اسرائیل مخالف هستند و میخواهند به شیوه های گوناگون خشم و تنفر خود را نشان می دهند و نسبت به این جنایت های اسرائیل  بی تفاوت نیستند. 

این حرکت مردمی در روز سه شنبه 25 مهرماه آغاز شده است و طی روزهای آینده ادامه خواهد شد. 

میادینی که این گروه در آن حضور دارند میادینی همانند: انقلاب، امام حسین(رع)، فردوسی، آزادی و ... است و این گروه با نمایش تصاویر جنایات اسرائیلی ها بر روی تلویزیون های خانگی و روشن کردن شمع به یاد این مظلومیت ها، حرکت خود را آغاز کرده اند و در روزهای آینده ابعاد آن گسترده تر خواهد شد.