گروه تجسمی خبرگزاری هنر ایران: یک هنرمند گرافیست از شیوه کار کردن و فعالیت‌هایش گفت.

ابوالفضل کریمی هنرمند گرافیست در گفتگو با هنرآنلاین با اشاره به سایقه فعالیت هنری‌اش گفت: حدود شش سال است که در زمینه گرافیک کار می کنم و با مجموعه‌های مختلفی مثل حوزه هنری سازمان تبلیغات، صداوسیما، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و تامین اجتماعی همکاری داشته‌ام.

این گرافیست جوان در ادامه بیان کرد: با بیان اینکه در این مدت هم لوگوی سریال هم بروشور، کاتالوگ، پوستر و جلد کتاب داستان طراحی کرده‌ام، اظهار داشت: یکی از کارهایم با اقبال بیشتری مواجه شده است مانند کاری که برای پویش نسل حسینی طراحی کردم.

کریمی اضافه کرد: عشق و علاقه‌ به این حرفه موجب ادامه فعالیتم در کار گرافیک شده است، همچنین حمایت خانواده‌ام باعث دلگرمی من برای ادامه این مسیر شده است.

وی با اشاره به طراحی اثری درباره عملیات وعده صادق گفت: این اثر را در جریان جشنواره حوزه هنری ارائه کردم و کل کار را در طول دو، سه ساعت تولید کردم و همین امر باعث شد کیفیت خوبی نداشته باشد. من غیر از سفارش‌های خاصی که می‌گیرم از گرافیکی را با ایده‌های خودم استفاده می‌کنم و معمولأ اجرای ایده‌هایم از یک روز تا چهار روز زمان می‌برد و کارهای سریع با زمان کم  را انجام نمی‌دهم.

0c150373-b838-467a-b970-74464ca9a843