گروه تجسمی خبرگزاری هنر ایران: هنرمند گرافیست و حوزه تجسمی گفت: پی بردن به اهمیت کارهای هنری و گرافیکی در مواقع حساس و نیز اثرگذاری این موضوع در فضای بین‌الملل باعث شده کارهای باکیفیتی در این حوزه تولید و مورد استقبال واقع شود.

بهنام شیرمحمدی از هنرمندان گرافیست و حوزه تجسمی در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین با اشاره به نحوه طراحی پوسترهای مربوط به عملیات وعده صادق گفت: نیمه شب، وقتی خبر حمله ایران به رژیم صهیونیستی، در فضای مجازی منتشر شد با اشتیاق مشغول پیگیری اخبار شدم و چند ساعتی از انتشار خبر حمله گذشته بود که برای طراحی پوستری از طرف موسسه آب‌ و آینه خوزستان به من پیام دادند.

وی اضافه کرد: بعد از صحبت به این نتیجه رسیدیم که از داستان ابابیل و تلفیق آن با پهپادها و موشک‌های مورد استفاده ایران در این حمله استفاده کنیم.

شیرمحمدی با بیان اینکه آن زمان همه به دنبال انجام کاری بودند تا بازتاب این حرکت شجاعانه و غرورآمیز را در فضای مجازی منتشر کنند گفت: بنده هم دست به قلم شدم و بعد از طراحی اولیه، تصویرسازی کار را شروع کردم. حدوداً ۴ ساعت زمان برد و کار الحمدلله مورد استقبال هموطنان ایرانی و حتی برادران عراقی قرار گرفت.

شیرمحمدی تصریح کرد: البته باز هم در برخی از بخش‌ها خلا کار هنری و گرافیکی حس می‌شود که امیدوارم در آینده، شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم، چون زبان هنر، زبانی‌ است فرامرزی و بین‌المللی که از اثرگذاری ویژه‌ای برخوردار است.

b54086a5-257c-4a87-8b96-5177f0088dad