هنرآنلاین: نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران روز گذشته 13 مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت تحت عنوان "هنر تدبیر" دیدن کرد.

پیروزبخت ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه که توانسته‌اند گوشه ای از تحولاتی که در عمر سه ساله دولت تدبیر و امید به وقوع پیوسته را به نمایش بگذارند، گفت: در این نمایشگاه تلاش شده تا با تکیه بر مفاهیم هنری و نه با عدد و رقم روشن شود که کشور قبل از این سه سال چه وضعیتی داشته و به کجا رسیده است. به عنوان مثال من زمانی که با آن سختی از مانع تورم بیش از 41درصد عبور می‌کردم متوجه شدم چه دشواری در کار بوده تا ما توانستیم این تورم را به 8/3 برسانیم.

او تاکید کرد: در هر صورت من تصور می‌کنم که جای کار در دولت قطعا زیاد است و روندی که تا به امروز در دولت طی شده روند روبه رشدی است. اما مسئولین باید مراقب باشند که این روند روبه رشد متوقف نشود و تلاش کنیم تا به نقطه‌ای برسیم که توسعه به معنای واقع به وقوع بپیوندد.

نمایشگاه "هنر تدبیر" با بیانی هنری دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید را در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، هسته‌ای، بین‌الملل و... پیش روی بازدیدکنندگان قرار داده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه "هنر تدبیر" و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که در آن با مدیاهای هنری؛ عکس، چیدمان، فیلم و انیمیشن اقدامات و دستاوردهای دولت را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه "هنر تدبیر" تا 18 مهرماه در فضای باز تالار وحدت درحال برگزاری است و بازدید برای عموم مردم آزاد است.