هنرآنلاین: محمدرضا حسین‌زاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک ملی عصر روز گذشته 17 مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم تحت عنوان "هنر تدبیر" بازدید کرد.

حسین‌زاده پس از بازدید از نمایشگاه "هنر تدبیر" ضمن تشکر از برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران این رویداد، اظهار کرد: این نمایشگاه بسیار زیبا و عالی با بهره‌گیری از روش‌های مختلف هنری به شکلی فشرده حاصل زحمات سه ساله دولت را به نمایش گذاشته است.

او ادامه داد: هر فردی با قدم زدن چند دقیقه‌ای در این نمایشگاه می‌تواند به شکلی ملموس، رشد گام‌به‌گام و مرحله‌به‌مرحله کشور را در این سه سال اخیر متوجه شود.

حسین‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت این نمایشگاه این است که مشکلات کشور را در بخش‌های مختلف و نیز تغییر و تحولاتی که در جهت بهبود این مشکلات در دولت یازدهم ایجاد شده است به مخاطب یادآوری می‌کند و از این طریق بارقه‌ای از امید به آینده را دل بیننده روشن می‌کند.

مدیرعامل بانک ملی طراحی هنری این نمایشگاه را یکی دیگر از موارد جالب توجه و درخور ستایش دانست و تأکید کرد: طراحی نمایشگاه آنچنان هنرمندانه صورت گرفته که می‌توان بخش زیادی از دستاوردهای دولت را یکجا دید.

نمایشگاه "هنر تدبیر" دستاوردهای دولت یازدهم را در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین‌الملل، امنیت دفاعی، علمی، فرهنگی و ورزشی با رویکرد هنری و به صورت مفهومی با آثار عکس، اینفوگرافی، ویدئو و چیدمان به نمایش گذاشته شده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه "هنر تدبیر" و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که از 10 مهرماه آغاز شد و تا دوشنبه 19 مهرماه ادامه دارد.

تاکنون علاوه بر گروه‌های مختلف جامعه و مردم، مسئولان و وزرا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هنرمندان از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند.