هنرآنلاین: بابکار باء سفیر سنگال در تهران که به تازگی در این سمت منصوب شده است، عصر روز گذشته شنبه 17 مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم با عنوان "هنر تدبیر" دیدار کرد.

باء دراین‌باره گفت: نمایشگاه بسیار خوب و جامعی بود که در آن می‌توان با تمام دستاوردها و عملکرد دولت آقای روحانی بیشتر آشنایی پیدا کرد. این نمایشگاه دید خوبی از دولت آقای روحانی را به بازدیدکنندگان القا می‌کند و شما می‌توانید هر آنچه در مدت این سه سال رخ داده است، به ‌صورت عکس، فیلم و.. مشاهده کنید.

سفیر سنگال در تهران افزود: ما پیش از برجام روابط خوب و موفقی با ایران داشتیم اما بعد از تحریم‌ها حتی مواد اولیه را از کشورهای دیگر وارد می‌کردیم و سختی زیادی متحمل شدیم.

او ادامه داد کشور ما همواره یک مرکز مهم در غرب آفریقا برای ایران و مسلمانان بوده است و امروز شرایط خوبی برای ارتقاء مناسبات فی‌مابین داریم. سنگال آماده است تا سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و صنعتی در ایران را افزایش دهد.

این سفیر اضافه کرد: امیدواریم در سال‌های آتی، شاهد سرعت قابل قبول در گسترش همکاری‌ها باشیم.

باء همچنین گفت: در دوران مأموریتم همه تلاش خود را برای توسعه و گسترش مناسبات با تهران به کار خواهم بست.

نمایشگاه "هنر تدبیر" دستاوردهای دولت یازدهم را در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین‌الملل، امنیت دفاعی، علمی، فرهنگی و ورزشی با رویکرد هنری و به صورت مفهومی با آثار عکس، اینفوگرافی، ویدئو و چیدمان به نمایش گذاشته شده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه "هنر تدبیر" و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که از 10 مهرماه آغاز شد و تا دوشنبه 19 مهرماه ادامه دارد.

تاکنون علاوه بر گروه‌های مختلف جامعه و مردم، مسئولان و وزرا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هنرمندان از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند.