هنرآنلاین: ابراهیم کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه آسیا روز شنبه از نمایشگاه دست‌آوردهای سه ساله دولت یازدهم تحت عنوان "هنر تدبیر" بازدید کرد.

کاردگر ضمن بازدید از نمایشگاه در رابطه با برپایی این رویداد گفت: از ابتدای مسیر نمایشگاه تا انتها به راحتی می‌شد از تمام المان‌هایی که در آن تعبیه شده اطلاعات و مفاهیم کامل و جامعی را دریافت کرد.

او ادامه داد: به عقیده من این نمایشگاه در رسیدن به هدف اصلی خود که همان دادن امید و دلگرمی به مردم است، موفق عملکرده است، چراکه با قدم زدن در این نمایشگاه می‌توان دستاوردهای دولت را در تمام زمینه‌ها از جمله اقتصاد، آموزش، بهداشت، کشاورزی و ... مشاهده کرد.

نمایشگاه "هنر تدبیر" دستاوردهای دولت یازدهم را در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین الملل، امنیت دفاعی، علمی، فرهنگی و ورزشی با رویکرد هنری و به صورت مفهومی با آثار عکس، اینفوگرافی، ویدئو و چیدمان به نمایش گذاشته شده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه "هنر تدبیر" و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که از 10 مهرماه آغاز شد و تا دوشنبه 19 مهرماه ادامه دارد.

تاکنون علاوه بر گروه‌های مختلف جامعه و مردم، مسئولان و وزرا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هنرمندان از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند.