هنرآنلاین: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری عصر روز گذشته 17 مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم تحت عنوان "هنر تدبیر" دیدن کرد.

شریعتمداری در اظهار نظری در خصوص این نمایشگاه گفت: اگرچه انعکاس خدمات چند میلیون کارشناس و کارمند در سراسر کشور در نمایشگاهی با این وسعت کم امری غیرممکن است، اما دست‌اندرکاران این نمایشگاه تلاش کردند در همین فرصت محدود و در همین جای محدود، با استفاده از ابزارهای گوناگون هنر و با خلاقیت، بخش قابل ملاحظه‌ای از این خدمات را در سطوح مختلف به نمایش بگذارند که این موفقیت را به همکارانم در نهاد ریاست جمهوری تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: امیدوارم در سال‌های آتی نیز بتوانیم با همین روحیه و استفاده از فرهنگ و هنر در انعکاس خدمات دولت خدمتگزار به مردم شریف موفق‌تر عمل کنیم، چرا که انعکاس وضعیت کشور توسط رسانه‌ها، خصوصاً رسانه ملی که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری در جلسات مختلف دولت در محضر ایشان قرار گرفته است، از مسائل مهمی است که در سال‌های آینده هم باید به آن توجه ویژه شود.

 

شریعتمداری با بیان اینکه جای خالی بخش انتخابات در نمایشگاه "هنر تدبیر" احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال 94 یکی از مهم‌ترین توجهات ملت شریف ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان ملت بود که از همه کوره‌راه‌های موجود، خود را به ساختمان پارلمان رساندند و انتخابات باشکوهی را رقم زدند که به نظر می‌آید در ادامه مسیر همکاری گسترده دولت و مجلس می‌تواند دستاوردهای ارزشمندی را در حوزه‌های گوناگون داشته باشند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور همچنین تأکید کرد: در سیاست‌های اقتصادی، دستاورد مهم دولت خروج از رکود تورمی، رکود و حرکت به سمت هنر اقتصادی است.

نمایشگاه "هنر تدبیر" دستاوردهای دولت یازدهم را در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین‌الملل، امنیت دفاعی، علمی، فرهنگی و ورزشی با رویکرد هنری و به صورت مفهومی با آثار عکس، اینفوگرافی، ویدئو و چیدمان به نمایش گذاشته شده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه "هنر تدبیر" و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که از 10 مهرماه آغاز شد و تا دوشنبه 19 مهرماه ادامه دارد.

تاکنون علاوه بر گروه‌های مختلف جامعه و مردم، مسئولان و وزرا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هنرمندان از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند.