آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویّت ملّی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین کتاب حاضر به قلم دکتر عباس‌علی رهبر به بررسی هویّت ملّی از منظر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) می‌پردازد و از یک پیش‌گفتار، دو فصل و نتیجه گیری تشکیل شده است.در پیش‌گفتار، ضمن توجه به ادبیات نظری هویّت ملّی، نوع شناسی و ابعاد شناسی هویّت ملّی، به روش شناسی بحث در قالب رویکرد کیفی و استفاده از تکنیک تحلیل مرتبط اشاره شده است. فصل اول با عنوان «هویّت ملّی از نگاه رهبر معظّم انقلاب»، کلیّات هویّت ملّی، هویّت ملّی در ایران و هویّت جمعی جهان اسلام را شرح داده است. در فصل دوم به تهدیدهای هویّت ملّی و راه‌های حفظ و تقویت آن از منظر رهبر معظّم انقلاب اشاره شده است. در انتها نیز در مقوله‌ی نتیجه‌گیری، ضمن ارایه‌ی پیشنهادهایی جهت حفظ و تقویت هویّت ملّی، شبکه‌ی مفهومی هویّت ملّی طبق نظرات و آراء معظم‌له بیان شده است.

گفتنی‌ست آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویّت ملّی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۴ در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار خواهد شد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

IMG_20~1(1)