گروه تئاتر«هنرآنلاین»: چندی پیش بود که خبری در فضای مجازی در  حوزه تئاتر وایرال شد که در آن وزیر فرهنگ خطاب به رئیس جمهور گفت که" ما کاری کردیم که مخاطبان تئاتر امسال رکورد زدند و اصلا در طول تاریخ این میزان مخاطب تئاتر نداشتیم." در پی انتشار این ویدیو شاهد یکی دو واکنش‌ عجیب و غیرمحترمانه از سوی دو مدیر تئاتری به اظهارات وزیر فرهنگ بودیم . همچنین محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص این حواشی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: متاسفانه اینگونه اظهارات نسنجیده هموار وجود داشته است بطوری که  برخی از آقایان در تئاتر همواره می‌خواهند نقش برادر "حاتم طایی" را بازی کنند و چون  از آن‌ها در حوزه تئاتر خدمتی بر نمی‌آید، می‌خواهند از طریق کارها و رفتارهای ناشاسیت برای خودشان شهرتی دست و پا کنند.

وی افزود: ما در حوزه تئاتر نمی‌توانیم  در خصوص میزان مخاطبان، عدد و رقم بسازیم. چون به میزانی که بلیط فروخته می‌شود به کارگردان اثر و گروهش هزینه پرداخت می‌شود. طبیعتا اگر ما اعداد را بالا ببریم کارگردان مدعی می‌شود که مثلا چرا ده هزار بلیط فروخته‌اید و پول هزار بلیط را به من داده‌اید. پس اساسا امکان چنین چیزی وجود ندارد.

سالاری در ادامه تصریح کرد: از سویی سایت‌های بلیط فروشی در اختیار بخش خصوصی است و به هیچ عنوان از این که ما عدد و رقم بسازیم  هیچ منعفت و سودی نمی‌بریم؟ ضمن این که این مسئله در همه بخش‌های مختلف بلیط فروشی در استان‌های مختلف قابل احصا است و این که کسی چنین حرفی بزند بیشتر به بی‌اطلاعی خودش از جریان تئاتر کشور صحه می‌گذارد و  وقتی گروه‌ها به میزان فروش، پول دریافت می‌کنند، کدام فرد عاقلی با عددسازی برای خودش مدعی می‌تراشد.