به گزارش هنرآنلاین، محمد هاشم‌زاده تهیه‌کننده نمایش «عمولاوروف» در این باره اظهار کرد: در یک سال اخیر و به خاطر شرایط کرونایی پیش آمده بارها به دلیل محدودیت اجراهای صحنه ای و به تعویق افتادن اجراها، متحمل خسارت های مالی زیادی شدیم. علاوه بر این خسارت های مالی، برخی از مخاطبان تئاتری به دلیل این که بارها اقدام به رزرو و تهیه بلیت کرده بودند و هر بار متحمل تصمیمات ناگهانی ستاد ملی کرونا کشور شدند، اطمینان خاطر خود را نسبت به تماشای کارهای صحنه ای در شرایط مناسب و با خیالی آسوده از دست داده اند.

وی ادامه داد: در زیر بار مسئولیت ها و دغدغه هایی که نسبت به تئاتر داشتیم، سعی کردیم در این مدت پشت کار بمانیم تا زحمات یک ساله تیم به قوت خود باقی بماند و در نهایت کار را به اجرا برسانیم و مخاطبان خود را بیش از این منتظر نگه نداریم. خدا رو شکر طی این مدت از حمایت رسانه ها بی بهره نبوده ایم و مورد لطف بسیاری از هنرمندان مخاطبان و به خصوص اصحاب رسانه قرار گرفتیم. لذا تصمیم بر این شده است که به جهت قدردانی از هنرمندان و دوستان دغدغه مند تئاتری‌مان و به خصوص خبرنگاران و عکاسان که این مدت ما را از حمایت خود بی دریغ نگذاشتند، از آنها دعوت کنیم تا به مناسبت بازگشایی مجدد سالن ها پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت در نخستین اجراهای این اثر که مصادف با عید فطر نیز شده است مهمان ما باشند.

به تازگی پوستر این اثر نمایشی نیز با طرحی از مهدی کیانی رونمایی و منتشر شده است. «عمو لاوروف» نوشته و کارگردانی امیر امیری از پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ اجرای خود را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند.