گروه هنرهای تجسمی «هنرآنلاین»: سی‌امین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان اول تا پنجم شهریورماه در سنندج برگزار شد. این جشنواره با شعار «ایران دوست‌داشتنی» در رشته‌های مختلف حوزه تجسمی اجرا شد.

هانیه بهرا که در بخش مجسمه‌سازی این جشنواره برگزیده شد درمورد کارکرد این جشنواره گفت: کارکرد و عملکرد جشنواره برای نسل جوان بسیار مهم و مثبت است. چون نیروی جوان نیاز به حمایت دارند که از طریق این رویداد می‌توانند تا حدودی دلگرم و امیدوار باشند. جشنواره هنرهای تجسمی جوانان پیشروی خوبی داشت اما کارگاه مجسمه سازی ابزار و متریال محدودی داشت واگر این ابزار و وسایل تکمیل میشد دستمان در اجرا قوی‌تر می‌شد و می‌توانستیم اجرای قوی‌تری  داشته باشیم.

وی افزود: حضور داوران و اساتید نسل جوان تاثیر مثبتی در روند جشنواره داشت وبه نظر بنده برای رقابت دیدگاه مناسبی بود.

این هنرمند با گلایه از این که بعد از جشنواره افراد برگزیده به حال خودشان رها می‌شوند، بیان کرد:مسئولین برگزارکننده فقط تشویقمان کردند و برایمان آرزوی موفقیت داشتند. البته در جشنواره اعلام کردند قرار است قراردادی بین کردستان وعراق بسته شود که طی آن برخی از آثار به فروش برسند اما اطلاعات دقیق‌تری دراین باره به ما داده نشد. برای یک هنرمند جوان چیزی مهم‌تر از حمایت شدن نیست.