به گزارش هنرآنلاین، استادان غلامعلی طاهری، مصطفی گودرزی و محمدرضا دوست‌محمدی در ترکیب شورای هنری این برنامه میدانی حضور دارند تا ساماندهی امور هنری مرتبط با این پروژه شامل انتخاب و معرفی هنرمندان مدعو، انتخاب دیوار‌ها، برنامه‌های نمایشگاهی و اجرای دیوارنگاره‌ها با نظارت این شورا انجام شود.

در این رویداد که با هدف پاسداشت مقام شهدا و زنده نگاه‌داشتن یاد و نام اسطوره‌های ایران اسلامی ساماندهی شده است هر کدام از مناطق پایتخت با ابردیواری به نام شهدای منطقه مزین می‌شود.

۲۲ هنرمند صاحب‌نام طراح و نقاش صاحب‌نام کشور در این رویداد دعوت شده‌اند تا متناسب با رویکرد این پروژه میدانی طرح‌های خود را آماده و ارائه کنند.

طرح‌های این هنرمندان پس از انتخاب دیوار‌ها و جانمایی نام شهدای هر منطقه توسط گروه‌های اجرایی نقاشی دیواری بر روی دیوار‌های منتخب پیاده‌سازی و بعد از امضای هنرمند صاحب اثر به عنوان اثر هنری به خانواده شهدا و مردم شریف همان منطقه تقدیم می‌شود.

ویژه برنامه سروقامتان تهران توسط سازمان زیباسازی شهر تهران و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری نام به عنوان دبیرخانه هنری و اجرایی این رویداد میدانی به زودی در مناطق ۲۲‌گانه تهران برگزار خواهد شد.