سرویس استان های هنرآنلاین: معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام برگزاری آیین نکوداشت برادران فقیری و اهدا نشان مفاخر به این نویسندگان فرهنگ فارس، گفت: افزون بر این، شخصیت ها و ادبایی نیز پیرامون نویسندگان برجسته یاد شده، سخنرانی خواهند داشت.

مهدی امیدبخش افزود: در این برنامه که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی فارس و انجمن اهل قلم استان برگزار می شود، سیروس رومی، پیشکسوت و پژوهشگر روزنامه نگاری، رحیم هودی پیشکسوت و بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، محمد عسلی، فعال رسانه ای و کورش کمالی سروستانی، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس به ابعاد ادبی و فرهنگی برادران فقیری اشاره خواهند کرد.

وی همچنین اعلام کرد: در این مراسم، درخصوص زندگی این نویسندگان و تولیدات آثار فرهنگی آنان مستندی تهیه شده که اکران خواهد شد.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: آیین نکوداشت برادران فقیری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.

خاطر نشان می شود: نشان مفاخر فارس پیش از این به پروفسور محمدرضا محرری، پرویز خائفی، عبدالعلی دستغیب، سیروس رومی و صدرا ذوالریاستین اهدا شده است و آیین نکوداشت برادران فقیری نیز در ساعت ١٨:٣٠ یکشنبه بیست و نهم مرداد ماه جاری به میزبانی تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، برپا خواهد شد.

الهه بهرامی