به گزارش هنرآنلاین ،فیلم "نبات داغ" دوشنبه 14 اردیبهشت در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید. صد و یکمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم "نبات داغ" به کارگردانی "محمدعلی باشه آهنگر" اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم نیز، نشست نقد و بررسی این فیلم با حضور "عزیزالله حاجی مشهدی" برگزار می شود. از بازیگران این فیلم می توان به: پروین نصیرن وطن، ابوالفضل موسوی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم هدایی و غلامحسین محسنی اشاره کرد.

این فیلم، قصه زندگی زوج جوان و معلولی است که با عشق در کنار یکدیگر زندگی می کنند و می کوشند با اتکا به توانایی های خود، از پس مشکلات برآیند...

این فیلم دوشنبه 14 اردیبهشت از ساعت 17 در تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

خانه هنرمندان نیز ساعت ۶ عصر ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۴ فیلم کوتاه "گیشا" به تهیه ‌کنندگی و کارگردانی آرمان لطفی، "عشق لرزه" ساخته امیرحسین ترابی، "ماهنرمندیم" و "آماس" به کارگردانی و تهیه کنندگی علی درخشنده را اکران می کند.

"آماس" قصه عموی سارا است که زمانی هم مصرف برادرزاده اش بوده و شش ماه است که پاک شده؛ او به دنبال سارا آمده تا وی را هم تشویق به ترک کند ولی ...

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: علی درخشنده، نویسنده: بردیا یادگاری، فیلمبردار: داود امیری، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح چهره پردازی: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، تدوین: علی درخشنده - حمیدرضا برزگر، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، موسیقی:علیرضا برزگر.

آماس

دستیارکارگردان و برنامه ریز: زهره صمدی، منشی صحنه: ساویز رسایی، تصویربردار پشت صحنه: شهرزاد بختیاری، عکاس: الهام حیدری، مدیر تولید و تدارکات: سید مقصود میرهاشمی و با همراهی مجید برزگر و ماهان حیدرى، بازیگران: نسیم کیانى و قربان نجفى.

علی درخشنده از سال ۱۳۷۸ به عنوان دستیار کارگردان فعالیت خود را در سینمای حرفه ای ایران شروع کرد، او به عنوان مدیر برنامه ریزی، ا‌‌‌‌نتخاب بازیگر و مدیر تولید در بیش از ۲۰ فیلم سینمایی فعالیت کرده است. وى فارغ التحصیل رشته سینما است.

درخشنده فیلم های کوتاه "سه نقطه"، "جن" و "برف بازی" را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/