شبنم شریعت مدیرگالری طوبی در گفت وگو با خبرنگارتجسمی هنرآنلاین گفت:گالری طوبی درفضای به وسعت 170 متر زیربنا درهتل طوبی واقع در خیابان ظفرفعالیت خود را با نمایشگاه "به توازن تعادل" روز دوم خردادماه آغاز خواهد کرد.

او افزود: با توجه به این که این گالری درفضای داخلی یک هتل راه اندازی شده و بیشتر میهمانان این گالری گردشگران اروپایی و کشورهای منطقه هستند، هدف عمده ما برای راه اندازی این گالری معرفی هنر مدرن ایران به خارجی ها است. البته برای نمایش آثارهنرمندان درخارج از مرزها برنامه ای نداریم و تمام تمرکز این گالری در داخل کشور است.

به گفته مدیرگالری طوبی؛ دراین گالری قصد دارند بخشی از تمرکز خود را بر روی برپایی کارگاه های آموزشی یک روزه بگذارند و بخش دیگر تمرکز این گالری معرفی هنرمندان جوان است.

شریعت با بیان این مطلب که بسیاری ازهنرمندان برای تامین هزینه های خود مجبورند که شغل دیگری نیز داشته باشند،گفت: هدف گالری طوبی این است که فضای جدیدی برای رونق اقتصاد هنر بوجود بیاورد تا هنرمندان بتوانند تنها به خلق اثر هنری فکر کنند.

مدیر گالری طوبی گفت: این گالری از ساعت 11صبح تا 9 شب میزبان علاقمندان هنرهای تجسمی خواهد بود و امیدواریم که درایام برپایی هرنمایشگاه فضایی برای نقد و بررسی آثارنیز فراهم شود.

نخستین نمایشگاه این گالری با نمایش آثارعلیرضا جدی، علی ذاکری، معصومه مظفری، حسین ماهر، کریم نصر، احمد وکیلی و رضا هدایت از روز دوم تا دهم خردادماه میزبان علاقمندان خواهد بود.

شبنم شریعت مدیریت گالری طوبی؛ متولد 1354 تهران و دانش آموخته نقاشی از دانشگاه آزاد است. او تاکنون آثارش را که شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی است را در چندین نمایشگاه گروهی ارائه کرده است.

انتهای پیام/320