به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، حمید عسگری 19 اسفند ماه سال جاری ساعت 18:30 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید خود با عنوان "خوشبختی" را برای مخاطبان اجرا می‌کند. همچنین آلبوم "خوشبختی" با صدای حمید عسگری که به تازگی از سوی آوای هنر منتشر شده توسط این خواننده پاپ آهنگسازی شده است.

حمید عسگری، علی بحرینی، امیر بذرافشان، زهره زمانی ترانه سرایان این اثر موسیقایی هستند.

فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک و آکوستیک)، پیام طونی (ویُلُن سُلو و ارکستر)، همایون نصیری (پرکاشن)، هومن نامداری (ساکسفون آلتو و سوپرانو)، شهاب اکبری، پوریا حیدری، کوشان حداد و محمد مجرلو (کیبورد و سینتی‌سایزر) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

همچنین قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، همه دنیا رو گشتم تا تورو پیدا کنم، خودمو به خنده می‌زنم، اگه به تو نمی رسم این دیگه قسمت منه، تو که میدونی نباشی نمیتونم، دلم صد پاره شده بی تو آواره شده، یه روز تو زندگیم بودی، آخه تو عزیز قصه‌هامی،فکر میکنی کی هستی، نه مث تو واسه من پیدا میشه، آهای تو که عشق منی، چند روزه که دلم میگه، مگه مال من نبودی و قسمت نمیشه انگار دست تو رو بگیرم است.

گفتنی است، حمید عسکری 30 بهمن در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش های برج میلاد به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال مخاطبان همراه بود.

پایان پیام/46