به گزارش خبرگزاری هنر ایران، آخرین کتاب های منتشر شده توسط نویسندگان ایرانی و خارجی را هر روز در این صفحه با هم مرور می‌کنیم. امروز 8 کتاب در حوزه‌های داستان‌، نمایشنامه‌، طنز، شعر و پژوهش هنر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفته است.

"کلید های پرورش مهارت های دوست یابی در کودکان و نوجوانان" کتاب "کلید های پرورش مهارت های دوست یابی در کودکان و نوجوانان" مهارت‌های ضروری دوست یابی، حفظ دوستان و مهارت‌های مورد نیاز فرزندان برای حفظ خود در مقابل فشارهای اجتماعی همسالان را به والدین آموزش می دهد. این کتاب ازسوی انتشارات صابرین باشمارگان سه هزار نسخه در 304صفحه، به بهای 10هزار‌ و 500 تومان وارد بازار نشر شده است.

"تو از اینجا چقدر کافه‌تری" دفتر شعر "تو از اینجا چقدر کافه‌تری" سروده عارف شعبانی از سوی انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد. شعبانی از شاعران جوان قائمشهر استان مازندران است. دفتر "تو از اینجا چقدر کافه‌تری" با شمارگان هزار و 100 نسخه و به قیمت چهار هزار و 400 تومان در 70 صفحه منتشر شده است.

"مذاکرات و مناظرات" آیت‌الله سیدعلی شفیعی در کتاب "مذاکرات و مناظرات" به تحلیل و بررسی 70 مورد از اعتقادات مذهب شیعه پرداخته است. این کتاب با ویراستاری سیدعبدالمجید نبوی و از سوی نشر ناجی جزایری روانه بازار کتاب شده است. نخستین چاپ کتاب "مذاکرات و مناظرات؛ تحلیل و بررسی هفتاد مورد از اعتقادات مذهب شیعه" با شمارگان دو هزار نسخه، در 168 صفحه و به بهای 50 هزار ریال از سوی نشر ناجی جزایری روانه بازار کتاب شده است.

17"ژانرهای سینمایی؛ از شمایل شناسی تا ایدئولوژی" کتاب "ژانرهای سینمایی؛ از شمایل شناسی تا ایدئولوژی" نوشته بری کیت گرانت و ترجمه شیوا مقانلو، سه‌شنبه 18 تیر در سرای اهل قلم نقد می‌شود. این کتاب در اردیبهشت امسال (1392) با شمارگان هزار و 100 نسخه، 179 صفحه و بهای هشت هزار تومان از سوی انتشارات بیدگل روانه کتابفروشی‌ها شده است.

"باغچه صبحانه" مجموعه شعر "باغچه صبحانه" به‌قلم مرضیه کرمانی، شاعر ساکن استان یزد از سوی نشر آرتاکاوا منتشر شد. این مجموعه شامل هفت قطعه شعر کودکانه به‌همراه تصویر است. مجموعه شعر "باغچه صبحانه" سروده مرضیه کرمانی در 12 صفحه و قیمت دو هزار تومان از سوی نشر آرتاکاوا در استان یزد چاپ و با شمارگان یک‌هزار جلد راهی بازار کتاب شده است.

"تجدد و تشخص" "تجدد و تشخص" عنوان اثری است از جامعه شناس سرشناس "آنتونی گیدنز" که به تجدد و رابطه آن با هویت شخصی می‌پردازد. هشتمین چاپ کتاب "تجدد و تشخص" از سوی نشر نی منتشر شد. هشتمین چاپ کتاب "تجدد و تشخص" در 336 صفحه به بهای 12 هزار تومان از سوی نشر نی روانه بازار چاپ و نشر شد.

"راه اجابت دعا" کتاب راه اجابت دعا را محسن بنشاسته با بهره‌گیری از آیات قرآن و احادیث بزرگان دین برای پاسخ‌گویی به سوالات مردم درباره اجابت شدن و نشدن دعا به رشته تحریر درآورده است. این اثر به زودی از سوی نشر بنشاسته قم روانه بازار کتاب خواهد شد.

"بیایید تار و سه‌تار بنوازیم" کیوان ساکت، نوازنده و آهنگساز از انتشار یک مجموعه کتاب 10 جلدی در حوزه تار و سه‌تار با نام "بیایید تار و سه‌تار بزنیم" خبر داد. ساکت، نوازنده تار و سه‌تار و آهنگساز ایرانی است. "سبکبال ۱۸ چهار مضراب برای تار و سه تار"، "ده تمرین ۱۰ اتود برای تار و سه تار"، "با موج تا کرانه، نت تعدادی از آهنگ‌های آلبوم‌های شرق اندوه و شبی با خوزشید"، "حرکت دایمی ۲۰ اتود برای تار و سه تار"، "چرخ نیلوفری ۲۰ تمرین برای تار و سه تار"، "هشت آهنگ معروف جهان" و "در سایه سار بید" (15 چهار مضراب ساده)، از دیگر آثار مکتوب این موسیقی دان به شمار می‌آیند.

پایان پیام/