به گزارش هنرآنلاین، هادی بصیری بعد از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی این شهرستان اظهار کرد: در این نمایشگاه 35 تابلو از هشت هنرمند دارابی به خط نستعلیق، نسخ، ثلث و شکسته با موضوعات آزاد در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته هر روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 22 پذیرای علاقمندان به هنر خوشنویسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب افزود: داراب بیش از 70 خوشنویس دارد که 10 نفر از آنها موفق به دریافت گواهی‌نامه ممتاز و دو نفر نیز گواهی‌نامه فوق ممتاز شده‌اند.

وی گفت:‌ استاد حمید جابری و استاد امین البرزی دو نفر از خوشنویسان دارابی هستند که موفق به دریافت گواهی فوق ممتاز شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب بیان کرد: در سال جاری دو نمایشگاه خوشنویسی در داراب برپا شده و در دهه فجر نیز نمایشگاه سوم برپا می‌شود.

در این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب برپا شده است، آثار سید جلال صدری، اصغر یزداندوست، امین البرزی، ابوذر البرزی، حمید جابری، رسول محمدی و جعفر ابراهیمی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/31