به گزارش هنرآنلاین، سید محمد هادی هاشم زاده، کارگردان این نمایش گفت: نمایش "مجلس نامه" پس از یک ماه و نیم تمرین جهت اجرای عمومی آماده گردیده است که کاری است از گروه تئاترخورشید به سرپرستی علی ثابت و از تاریخ 9 تا15 آبان ماه در ساعت 30/18 در تالار لایق دروازه کازرون ، جنب درمانگاه، اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: نمایش "مجلس نامه" یک نمایش کاملا ایرانیست که از تخت حوضی، تعزیه، مجالس و نقالی؛ گرفته شده است و این نمایش در ایران از رسوم و آیین‌ها، جشن‌ها، اعتقادات و باورهای مردم نشات گرفته است که در آن سعی شده با تلفیق گونه های نمایش‌های ایرانی به تجربه ای متفاوت دست پیدا کند.

نمایش "مجلس نامه" در زمان یکی از شاهان قجر است که در آن محرم و نوروز با هم همزمان اتفاق افتاده است.

بازیگران این اثر فرهاد ارشاد، مهرداد نبی زاده، سید علیرضا موسوی، فریبا دهدشتی، سید محبوبه حسینی، هانیه زارع، فاطیما اذعان، افروز ستوده نیا، نگین منصورصفاهیان، غزل نبی عبدلیوسفی، سارا تاج و مها خمیرگران هستند.

این نمایش در چهاردهمین جشنواره تئاتر جوان موفق به دریافت کسب مقام اول کارگردانی، اول بازیگری مرد، اول بازیگران زن، اول موسیقی، اول طراحی صحنه و نمایش برگزیده جشنواره تئاتر جوان شد.

سید محمد هادی هاشم زاده؛ کارگردان نمایش مجلس نامه متولد 1367 شیراز است که نمایش‌های "قصه های شهر قصه‌ها"، "بازار شام"، "زخم کهنهٔ قبیله من"، "غروب تا غروب"، "ددوجونور"، "بهونه و آمویرزا"، "مجلس نامه" و غیره را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/38