به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی که از ۲۰ اردیبهشت در تالار «هنر» روی صحنه است، پوستر رسمی خود را با طراحی پریسا فلاح زاده رونمایی کرد.

این نمایش که با استقبال خانواده‌ها همراه شده، تاکنون تنها از لوگوتایپ نام نمایش و فوتوموشن شخصیت‌های نمایش به عنوان مشخصه تبلیغاتی رونمایی کرده بود و پوستر این نمایش پس از کسب مجوزهای لازم برای انتشار، رونمایی شد.

طراحی فلاح زاده با حفظ فضای فانتزی و افسانه‌ای «سیندرلا»، معرفی شخصیت‌های داستان را نیز در خود دارد. در این پوستر عکس‌های امیر عابدی و بهرام شادانفر از شخصیت‌های نمایش مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

پریسا فلاح زاده از اعضای قدیمی گروه «تئاتر مستقل»، علاوه بر طراحی پوستر و بروشور، بازی در نقش «سیندرلا» را نیز بر عهده دارد.

در این نمایش هنرمندان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون رضا فیاضی، علی فروتن، حمید گلی، فرهاد شریفی، مریم کاظمی، مهراد زمانی، پریسا فلاح زاده، عرفان میدانلو، نازنین صفا، نسیم امیرخسرو، نرگس صفامنش، شادی کارآیین، سعید تاجیک، مهدی رمضان زاده، علیرضا عموزاد، سما احمدی ایفای نقش می‌کنند.