سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "سیندرلا" به نویسندگی هادی حوری و کارگردانی سعید داخ از اول مردادماه ساعت 19:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم روی صحنه است. نگین ابراهیمی، ساناز اقتصاد راد، عاطفه جلالی، درسا حکیم‌الهی، شیوا خادمیان، پردیس رفیعی، امیر رئیسیان، مریم سعیدی، نوش‌آفرین طوسی، ندا فرج‌پور، مهسا قریشی، مهسا کاهه، آوا منصوری و علیرضا میرزا محمدعلی در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

سعید داخ در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره اجرای نمایش "سیندرلا" گفت: چندی پیش نمایشنامه‌ای از علیرضا حنیفی درباره سیندرلا با فضایی کودکانه را خوانده بودم و ایده اصلی اجرای این نمایش، از آن اثر شکل گرفت و احساس کردم می‌توانم این کار را به شکل مدرن و به روز به صحنه آورم. بنابراین با هادی حوری مذاکراتی داشتیم و او نیز شروع به نگارش این نمایشنامه کرد.

او با بیان اینکه نمایش "سیندرلا" مدرن و در دنیای امروزی می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این نمایش پلی میان دنیای امروز و قصه سیندرلا است. این اثر نمایشی را با وفاداری به قصه اصلی و با تحلیل خودمان به صحنه آورده‌ایم.

این بازیگر تئاتر و سینما درباره انتخاب بازیگران نمایش "سیندرلا" عنوان کرد: بازیگران این نمایش اکثراً شاگردان خودم هستند که پیش از این نیز تجربه بازیگری داشته‌اند و اغلب آن‌ها خروجی کارگاه‌های آموزشی هستند که برگزار کرده‌ام.

داخ ضمن اشاره به اینکه تمرینات این نمایش از پس از ایام نوروز آغاز شده و حدود 4 ماه به طول انجامیده است، درباره طراحی‌ها و فضای این نمایش اظهار داشت: نمایش بدون دکور اجرا می‌شود و تمام فضاها توسط بازیگران به وجود می‌آید و صحنه‌ها توسط بازیگران نمایش شکل می‌گیرد.

او در ادامه اضافه کرد: طراحی لباس که نقش پررنگی در نمایش دارد توسط فرشته حدادپور انجام شده است و انتخاب موسیقی‌ها را میثم احمدی برعهده دارد. موسیقی‌های نمایش از میان موسیقی‌های معروف و غیر معروف انتخاب شده است هر چند که من نام آن را انتخاب موسیقی نمی‌گذارم و آن را ساخت موسیقی می‌دانم چرا که آقای احمدی با تلفیق چندین آهنگ یک موسیقی را ساخته است.

سعید داخ شیوه اجرایی این نمایش را رئال عنوان کرد و در پایان صحبت‌هایش گفت: "سیندرلا" توسط هنرمندان جوان و پرانرژی اجرا می‌شود که امیدوارم به آن‌ها توجه شده و از این جوان‌ها حمایت شود.

دیگر عوامل نمایش "سیندرلا" عبارتند از : تهیه‌کننده: مجید داخ، دستیار کارگردان: آوا عبداللهی، موسیقی: میثم احمدی، طراح لباس: فرشته حدادپور، طراح پوستر: مسلم محمدی و فاطمه ابراهیمی و عکاس: امید محمدنژاد.

علاقمندان می‌توانند بلیت این اثر نمایشی را از سایت tik8 تهیه کنند.