سرویس تئاتر هنرآنلاین: آرش فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با هنرآنلاین از اجرای نمایش "پنهان خانه پنج در" نوشته حسین کیانی خبر داد و گفت: در ادامه برگزاری کارگاه‌های "تمرکز تا باور"، به اتفاق هشت نفر از عزیزان برآن شدیم تا تجربه‌های این چند سال را عملیاتی‌تر کرده تا هنرجویان این کارگاه‌ها تجربیات و آموخته‌های بهتری داشته باشند. نمایشنامه‌های بسیاری را بررسی و مطالعه کردیم و در این اثنا بهزاد جاودان‌فر با هنرجویان تمرینات حرکت و فرزاد برهمند تمرینات آواز و صداسازی را انجام داد تا این امکان باشد از این قابلیت‌ها در اثر نمایشی که قصد اجرای آن را داریم، استفاده کنیم و در نهایت بر آن شدیم تا نمایش "پنهان خانه پنج در" نوشته حسین کیانی را روی صحنه آوریم.

او در ادامه افزود: در حالی‌که هنرجویان مشغول آموزش هستند دورخوانی‌های نمایشنامه "پنهان خانه پنج در" را نیز انجام می‌دهند و هیچ عجله‌ای برای اجرای این اثر نمایشی نداریم. با تالار مولوی به این منظور مذاکراتی صورت گرفته است و قرار است از صفر تا صد این اثر نمایشی با مشارکت هنرجویان تولید شود. در صورتی‌که مجبور به اجرای این اثر در سالن خصوصی شویم نیز ملزومات توسط بچه‌های هنرجو تهیه خواهد شد.

این بازیگر تئاتر ضمن بیان اینکه احسان فلاحت ‌پیشه قصد دارد از تیرماه نمایش "سیندرلا" را در تالار اصلی تئاترشهر روی صحنه آورد، عنوان کرد: این اثر نمایشی قرار بود در سالن‌های مختلفی روی صحنه رود و به دلایل متعدد اجرای آن منتفی شد. اکنون بنا است احسان فلاحت‌پیشه نمایش "سیندرلا" نوشته جلال تهرانی را تیرماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه آورد. هر چند که زمان کوتاهی به آن باقی مانده است اما در تدارک شرایطی هستیم که تمرینات این اثر نمایشی به زودی آغاز شود.

او در ادامه افزود: من در این اثر نمایشی بازی خواهم کرد اما سه بازیگر دیگر نمایش هنوز مشخص نشده‌اند. تمرینات "سیندرلا" پس از انتخاب دیگر بازیگران آن، به صورت فشرده از اوایل خردادماه آغاز خواهد شد.

آرش فلاحت‌پیشه فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا است و تا‌کنون در نمایش‌هایی چون "نرگس"، "دختری با شنل ارغوانی"، "پنهان خانه پنج در"، "بیژن و منیژه"، "شکسپیر عشق ۲۰۰۱"، "تک‌سلولی‌ها"، "الکتریک عاشق"، "هی مرد گنده گریه نکن"، "ملانصرالدین"، "اگرشبی از شبهای تهران"، "کافه مک اَدَم"، "خشت خام"، "به صدای زمین گوش کن"، "ازدواج آقای می سی سی پی"، "ملاقات بانوی سالخورده" و "داستان های میان رودان" ایفای نقش کرده است. او اکنون بازیگر نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب حسین‌پور است که این اثر نمایشی ساعت 21:30 در تالار آفتاب ایوان شمس به روی صحنه است.