گروه مد و لباس هنرآنلاین: پس از 4 سال و از 18 تا 24 خردادماه، نوزدهمین نمایشگاه نساجی و پوشاک 2023 ITMA برپا می‌شود و شهر میلان ایتالیا برای ششمین بار از زمان آغاز این رویداد، میزبان علاقه‌مندان این دو حوزه از سراسر جهان خواهد بود.

 

این رخداد جامعه نساجی و پوشاک جهان از ۸ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ لغایت ۲۴ خرداد ۱۴۰۲) در محل نمایشگاه Fiera Milano Rho در شهر میلان برپا می‌شود.

 

ایتما که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، پلتفرمی به‌منظور تشریح و نمایش روندهای نوظهور، راه‌حل‌های نوآورانه و دانش‌های نوین در دو صنعت نساجی و پوشاک است.

پیش‌بینی شده است ایتما ۲۰۲۳ فرصتی برای ملاقات با بیش از ۱۵۷۰ شرکت بین‌المللی صنعت نساجی، ازجمله تصمیم‌گیرندگان کلیدی و صاحبان برندهای مشهور باشد.

بازدیدکنندگان ایتما ۲۰۲۳ نیز همانند ایتما ۲۰۱۹ با موضوعاتی همچون زنجیره ارزش نساجی و پوشاک ازجمله ریسندگی، بافندگی، راه‌حل‌های اتوماسیون، روباتیک و هوش مصنوعی مواجه شده و مهمان تورهای راهنما، کارگاه‌ها و نمایش‌های زنده در طول برگزاری رویداد هستند.

تأکید ITMA بر نگرش‌های نوآورانه و پایدار به‌عنوان یک ویژگی جدایی‌ناپذیر صنعت آینده از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره است و به کمک استارت آپ‌ها از طریق نمایشگاه CEMATEX، فرصت‌های ویژه‌ای را دراینباره برای تازه‌واردان به نساجی مدرن ارائه می‌کند.

هیئت ایرانی نیز به منظور بازدید از این رویداد بزرگ در عرصه مد، نساجی و پوشاک طی ایام برگزاری نمایشگاه، عازم شهر میلان ایتالیا خواهند شد.

حضور بیش از ۱۶۰۰ غرفه‌دار از کشورهای صاحب صنعت، معرفی ماشین‌آلات و تکنولوژی به روز در کنار ملاقات‌ها و قراردادهای تجاری میان شرکت‌های معتبر از سراسر جهان، این نمایشگاه را تبدیل به رویدادی تأثیر گذار کرده و از همین رو و با هدف آشنایی تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی با آخرین دستاورهای جهانی در حوزه صنعت نساجی،  اعزام هیئت ایرانی بازدید از رویداد مذکور در دستور کار قرار خواهد گرفت.