به گزارش هنرآنلاین، نمایش «مرگ در زمستان» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی اجرای عمومی خود را از ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز کرده و تا ۲۵ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد بود.

نمایش «مرگ در زمستان» با نگاهی به ۲ نمایشنامه «مرگ در پاییز» اکبر رادی و «آسید کاظم» نوشته محمود استادمحمد نوشته شده که با تجربیات نویسنده از اتفاقات واقعی در هم آمیخته است.

به گفته کارگردان، این اثر نمایشی فضای یک قهوه خانه بین راهی در دهه ۶۰ را به تصویر می‌کشد. اتفاقات نمایش در سال ۶۵ رخ می‌دهد از این رو در اجرا تلاش شده از نشانه‌ها و وقایع مربوط به آن سال که در کشور جریان داشته برای همذات پنداری بیشتر مخاطبان و زنده کردن حس نوستالژی آنها بهره گرفته شود تا شاهد فضاسازی واقع‌گرایانه‌ای نسبت به دهه ۶۰ در نمایش باشیم به عنوان نمونه در نمایش از سریال «سال‌های دور از خانه» یا همان «اوشین» و عملیات کربلای ۵ و مواردی از این قبیل که در آن سال رخ داد، صحبت می‌شود.

نمایش «مرگ در زمستان» داستان ۲ راننده کامیون را در کافه‌ای بین راهی نشان می‌دهد که در انتظار عبور مشدی هستند، که قصد دارد برای دیدن پسرش که از پشت جبهه آمده به اهواز برود در این میان حقایقی بین شخصیت‌های داستان برملا می‌شود که سرنوشتشان را تغییر می‌دهد و در پایان شاهد اتفاق غیرمنتظره‌ای هستیم.

حامد شیخی، رضا نیلی، علی اسدیان، ساغر بهنام، ساناز خدایی بازیگران این اثر نمایشی هستند که تا ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.