به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، ۶ اثر نمایشی مختلف از روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه میزبان مخاطبان تئاتر در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر خواهند بود.

 

«مکبث‌ زار» و جدال برای تبدیل شده به «بابای بزرگ‌ زار»

در تالار اصلی نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی و بازی شهروز دل‌افکار، گاتا عابدی، محمدهادی عطایی، یاشار نادری، سعید برجعلی، فهیمه موسوی نیارکی، رضا جهانگیری، رضا سلیمی، سحر عبدالملکی و امیر رضایی ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مکبث در جزیره هرمز بر سر تبدیل شدن به «بابای بزرگ زار» جدال می‌کند.

«اپرای شیپور» و خنده‌ای که به گریه بدل شد

در تالار چهارسو نمایش جدیدی با عنوان «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی و بازی (به ترتیب حروف الفبا) خان آقا احمدی، مریم برومند، یاسمن حسینی، امید رهبر، سامان شکیبا، امیرحسین صفایی‌پور، میتر طره، عماد محبی، سونیا معبودی، سعید مقبری از روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین‌ماه از ساعت ۱۸:۴۵ به مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «قرارمان بود که بخندیم اما گریه مجال‌مان نداد. تو اما بخند. بگذار همه گریه‌های جهان از آن من باشد.»

«مردمان خشمگین» و تلاش برای زندگی

«مردمان خشمگین» عنوان یکی دیگر از نمایش‌های جدیدی است که از روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه به نویسندگی رجینالدرز، کارگردانی ایرج افشاری‌اصل و بازی علیرضا جلالی‌تبار، آرزو افشار، بهرام سروری‌نژاد، محسن افشار، سیاوش جامع، زری کریمی، کاظم برزگر، امیرعدل پرور، امیر موسوی، علی نکته سنج، سمیرا سهرابی، سینا صبحی، ایلیار افشاری‌اصل و پارمیدا افشار ساعت ۲۰:۳۰ با مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان در تالار چهارسو تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «نوجوانی محکوم به اعدام شده است. هیئت منصفه منتخب مردم پرونده را دوباره مورد بررسی قرار می‌دهند تا بلکه بتوانند نوجوان را از مرگ نجات دهند.»

«فراموشان» در جست‌وجوی حقیقت

نمایش «فراموشان» نام اثر جدید تالار قشقایی تئاتر شهر است که از روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری و بازی (به ترتیب حروف الفبا) مهدی اذعانی، مریم تولایی، هانیه رحیمی، پوریا فرجی، نگار عزیزی، مروارید کفایی و علی مربی ساعت ۲۰:۱۵ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان پذیرای مخاطبان است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «بعد از بیست سال یه قدمی اون قاتلم، یه فشنگ توی اسلحه می‌ذارم، به ترتیب قرعه می‌چکونم تا رولور اجدادی بگه قاتل کیه.»

«لانگ شات»؛ در ستایش تمامی هنروران و عاشقان بازیگری

«لانگ شات» هم عنوان نمایش جدید تالار سایه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه با نویسندگی جواد خورشا و محمدرضا مالکی و کارگردانی و بازی محمدرضا مالکی ساعت ۲۰:۱۵ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «رضا مژده کارگر خیاطی که عاشق سینماست یک شب در محل کار خود می‌خواهد فیلمی با گوشی همراه از خودش ضبط کند تا برای یک دفتر سینمایی بفرستد. این کار در ستایش از تمام هنروران و عاشقان بازیگری سینماست.»

«دل‌لرزه»؛ داستان یک قتل غیرعمد

در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «دل لرزه» به نویسندگی سیدعلی موسویان، کارگردانی مجتبی لاله‌زاری و بازی سیدمرتضی فخرموسوی، سعید خبیری، امین دلپذیر، طاهره هنزایی، مجتبی لاله زاری از روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه ساعت ۱۹ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت شصت‌هزار تومان میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جواد ابویی در پی ماجرایی با هم محله‌ای خود درگیر می‌‍شود و او را به قتل می‌رساند. حاج مرسل وکیلی که کاندیدای شورای شهر هست، برای کسب رضایت خانواده مقتول تلاش می‌کند.»