به گزارش هنر آنلاین ، جلد دوم «دنیا مال منه» نوشته ویولت رازق‌پناه با تصویرگری نسرین عنبری در ۴۸ صفحه مصور با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۸ هزار تومان در کتاب چ (کتاب‌های کودک و نوجوان نشر چشمه) راهی بازار کتاب شده است. این کتاب برای گروه سنی ج (بالای۶ سال) مناسب است. 

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: داستان‌های من و مامان با همراهی بابا و مادربزرگ و بقیه ادامه دارد. در این داستان‌ها من هر روز یک شکلی هستم؛ یک روز بچه کانگورو می‌شوم و می‌روم توی جیب مامانم، یک روز پسر عنکبوتی می‌شوم و مادربزرگ می‌خورد زمین، یک روز یک شتر فراری می‌شوم و یک روز هم پروانه‌ای که توی اتاق پرواز می‌کند. باورتان نمی‌شود؟ پس حتما باید داستان‌هایم را بخوانید. 

 همچنین کتاب تصویری «گوردون را ندیدی؟» نوشته آدام جی‌اِپستاین با تصویرگری روت چَن با ترجمه شیوا حریری در ۳۴ صفحه مصور با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۴ هزار تومان در نشر یادشده برای گروه سنی ب (بالای ۴ سال) عرضه شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «گوردون کجاست؟ گوردون را ندیدی؟ اوه! آن‌جاست. گوردون از قایم‌باشک خوشش نمی‌آید برای همین هم خیلی خوب قایم نمی‌شود. می‌دانید چرا؟ چون دوست دارد همیشه دیده شود.

 گوردون می‌گوید باید دنبال کسی بگردی که دوست دارد قایم شود و تو پیدایش کنی. تو دوست داری قایم شوی؟