به گزارش هنرآنلاین، شبکه تماشا چهار سریال جدید همچون «هاتف»، «بی همگان»، «آخرین پادشاهی» و «ماتادور» را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا؛ شبکه تماشا چهار سریال جدید همچون «هاتف»، «بی همگان»، «آخرین پادشاهی» و «ماتادور» را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

«هاتف»

سریال «هاتف» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و کارگردانی داریوش یاری ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه تماشا می‌رود و بازپخش آن ۲، ۸، ۱۴ روز بعد پخش می‌شود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد، اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.

زیبا بروفه، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی، الهه حسینی و… از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«بی‌همگان»

مجموعه «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی با قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی که سال گذشته از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، قرار است هر شب ساعت ۲۱ از آنتن شبکه تماشا پخش شود و بازپخش آن ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ عصر روز بعد خواهد بود.

در خلاصه داستان «بی همگان» آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی.

کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی و بردیا دیانت از بازیگران سریال «بی‌همگان» هستند.

همچنین رستا رحیمیان، تیارا عسگری و دانیال جعفری در گروه بازیگران خردسال در این مجموعه تلویزیونی بازی داشتند. بازیگرانی، چون کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی‌اصغر رضائی و مجید اکبری اخیرا مقابل دوربین «بی‌همگان» ایفای نقش کرده‌اند.

«آخرین پادشاهی»

آخرین پادشاهی با نام اصلی the last kingdom ) سریالی تاریخی - ماجراجویانه است که براساس سری رمان‌های برنارد کورن ول (Bernard Cornwell) به نام «مجموعه داستان ساکسون» ساخته شده است.

داستان این سریال در اواخر قرن نهم اتفاق می‌افتد، زمانی که انگلیس به هفت پادشاهی تقسیم شده بود. ارتش وایکینگ‌ها به این قلمرو حمله کرده و در نهایت بر سرزمین ساکسون‌ها چیده می‌شوند و در ادامه داستان «اوترد» را دنبال می‌کنیم که به عنوان یک ساکسون به دنیا آمده اما به دست وایکینگ‌ها پرورش یافته و حالا او سعی می‌کند تا کشوری جدید را پایه گذاری کند.

شبکه تماشا ۴۶ قسمت برای پخش آماده کرده است که هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود و در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶ تکرار آن قابل مشاهده است.

الکساندر دریمون، دیوید داوسون، توبیاس زانتلمان و امیلی کوکس در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«ماتادور»

سریال پلیسی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی از هفته آینده جایگزین سریال «پژمان» خواهد شد.

خلاصه داستان: یک مقام اروپایی برای شرکت در کنفرانسی درباره انرژی اتمی به ایران می‌آید. گروهی تروریستی شامل یک زن و دو مرد، برای به‌هم‌ریختن برنامه‌های این کنفرانس در ایران دست به فعالیت‌های تروریستی می‌زنند. نیروهای پلیس برای جلوگیری از خرابکاری وارد عمل می‌شوند و…

پوریا پورسرخ، سام درخشانی، پولاد کیمیایی، علیرام نورایی و شقایق فراهانی از بازیگران اصلی این سریال هستند.