به گزارش هنرآنلاین به نقل از امور رسانه ای پروژه، محمدرضا اژدری آهنگساز ایرانی با آهنگ «دختر پاییزی» در بخش بی‌کلامِ مسابقات جهانی «Global music awards ۲۰۲۳» شرکت کرده و با طی کردنِ مراحل مختلفِ داوری، موفق به کسب مدال نقره در این مسابقات شده است.

جوایز موسیقی جهانی که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده مسابقه‌ای بین المللی و شناخته شده است که بهترین‌های موسیقی جهان در بخش‌های مختلف را از بین موسیقی‌دانان مستقل در نقاط مختلف جهان، معرفی می‌کند. ‌

هدفِ «Global music awards ۲۰۲۳» معرفی هنرمندان بسیار با استعداد در نقاط مختلف جهان است و از این روست که این جایزه موسیقی جهانی را به عنوان مهر طلایی تایید موسیقی می‌شناسند.

محمدرضا اژدری آهنگساز و پیانیست کشورمان، چندی پیش با شرکت در مسابقه جهانیِ «Hollywood music awards ۲۰۲۲» توانست نامش را در میان ۱۰ آهنگساز برتر دنیا در بخش موسیقی بی‌کلام قرار دهد. اژدری با آهنگ «نیل» در آن مسابقه شرکت کرده بود.

اکنون محمدرضا اژدری با اثر تازه‌اش با عنوان «دختر پاییزی» توانسته مدال نقره یکی از مسابقات معتبر جهانی را در بخش موسیقی بی‌کلام کسب کند.

اژدری همچنین در مسابقه جهانی «Hollywood independent music award ۲۰۲۳» جزو نفرات برتر شناخته شده و نامزد دریافت جایزه نهایی این مسابقات هم به شمار می‌رود. نتایج نهایی این رقابت جهانی هم تابستان سال جاری اعلام می‌شود.