گروه تجسمی هنرآنلاین: دوسالانه بین‌المللی هنر حرکتی (International Kinetic Biennial) ۲۸ و ۲۹ ژانویه در فلوریدا آمریکا برگزار می‌شود. این نمایشگاه محل تجمع هنرمندان، طراحان و مجریان است تا بازدیدکنندگان را با هنر جنبشی معاصر درگیر کنند. دوسالانه «کینتیک» که از سال ۲۰۱۳ آغاز به کار کرده است، پیوند هنر و فناوری را به نمایش می‌گذارد و از شیفتگی انسان به حرکت ناشی می‌شود.

این رویداد کم‌نظیر با ارائه آثار هنری جنبشی در فضای باز و سرپوشیده، کار‌های تعاملی، نمایش‌های هنری و فناوری، هنر حرکتی و پرفورمنس و... همراه است و تجربه خاصی برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

در این نمایشگاه محمدرضا یزدی با یک مجسمه حرکتی حضور دارد. یزدی متولد ۱۳۶۵ تهران، دانش‌آموخته مجسمه‌سازی و پژوهش هنر است. او نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در داخل و خارج کشور داشته و موفق به کسب جوایزی مانند اثر برگزیده‎ هیئت داوران چهارمین دوره دوسالانه هنر، ورزش و المپیک و جایزه نخست سومین سمپوزیوم بین‎المللی مجسمه‌سازی تهران شده و در سمپوزیوم مجسمه‌سازی کانادا شرکت داشته است. یزدی سال‌هاست در زمینه مجسمه‌های حرکتی فعالیت می‌کند و با ترکیب فناوری و هنر، آثاری بدیع به وجود می آورد.