به گزارش هنرآنلاین، فیلم کوتاه «اسماء» به کارگردانی به کارگردانی مصطفی آقا محمد لو و تهیه‌کنندگی فرهاد عباسی در بیستمین پاتوق یکشنبه‌های کوتاه امروز یکم آبان‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ با حضور محمدتقی فهیم و حسین محروقی اکران و سپس به‌نقد و برسی گذاشته می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: اسما درباره پرستاری به نامی است که باعث می‌شود کودک تازه متولدشده‌ای با ایثار به زندگی بازگردد.

مهسان خداکرمی، بلوور سادات کساییان، احمد جنید، حسین سماحه، بشیر خفایی زاده، سپیده صادقی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل این فیلم نیز عبارتند از: مجری طرح: محمد مهدی توکلی، مدیر هنری: بابک کشان فلاح، مدیر تصویربرداری: شاهین عراقی، مدیر صدابرداری: امین جعفری، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، دستیار اول کارگردان: علی آشتیانی، تدوین بنیامین قچاق، مدیر تولید: سجاد اسدی، ناظر کیفی: حسین اسدی زاده، صداگذاری: مرتضی فتحی، آهنگساز: علی اسکندر پور و گریم: ماجد آل کثیر.

این فیلم با همکاری سازمان رسانه اوج و انجمن سینمای جوانان تولیدشده است که در سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمده است.

نشست‌های تخصصی فیلم کوتاه با عنوان یکشنبه‌های کوتاه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح هر هفته یکشنبه‌ها در مجتمع فرهنگی هنری اسوه با اکران و نقد یک فیلم کوتاه با حضور عوامل فیلم و کارشناسان و منتقدین سینما برگزارشده و ورود برای عموم نیز آزاد است.