به گزارش هنرآنلاین، ملیکا رمضانی که قبل‌تر در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری در شهر‌های مختلف ایران و سایر کشور‌ها همچون ترکیه، فرانسه، کانادا و... شرکت کرده است این روز‌ها نمایشگاه انفرادی خود را در فرهنگسرای سرو برگزار کرده است. نام نمایشگاه او «بحبوحه‌ای برای هیچ» است و این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی او است.

ملیکا رمضانی درباره‌ی نمایشگاه خود می‌گوید: من ۲۰ اثرم را که سبک همگی آن‌ها انتزاعی است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ام و شروع شکل‌گیری این نمایشگاه همگی از انتشار اولین تصاویر جیمز وب آغاز شد... تصاویری عمیق از قسمت بسیار کوچکی از گیتی... وقتی اولین تصاویر منتشر شد و آن‌ها را تماشا کردم من همزمان که محو زیبایی آن شده بودم احساس ترس و غم را نیز تجربه کردم و این حس‌های غم، ترس در کنار ترکیب رنگ‌های زیبایی که تا مدت‌ها محو زیبایی آن‌ها بودم یک احساس وصف نشدنی را به من منتقل می‌کرد که همان موقع بود که بوم و قلمو‌ها را برداشتم و سعی کردم تمام آن حس‌ها را به تصویر بکشم. تمام آثار من برگرفته از احساسات درونی من مرتبط با آنچه که دیده بودم است. سعی کردم زیبایی، ترس و غم را همزمان در کنار هم در نقاشی‌هایم نشان دهم و نام نمایشگاهم را بحبوحه‌ای برای هیچ گذاشتم زیرا وقتی به تصاویر جیمز وب نگاه می‌کردم اولین چیزی که به ذهنم آمد این بود که ما اصلاً کجای این جهان هستیم؟ اینهمه هیاهو در زمین برای چه چیزی است؟ برای هیچ؟ و یاد آن شعر حضرت مولانا افتادم که فرمودند «دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ، ‌ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ، دانی که پس از عمر چه ماند باقی، مهر است و محبت است و باقی همه هیچ».

نمایشگاه نقاشی ملیکا رمضانی تا پنجشنبه ۱۰ شهریور در فرهنگسرای سرو ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۰ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند.