به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه و تبلیغات اثر، لوگوتایپ نمایش «شاه مردنی، هیچ‌کجا» به نویسندگی و کارگردانی محمد مروج که شهریورماه امسال روی صحنه خواهد رفت با طرحی از هومر استودیو رونمایی شد. در خلاصه داستان آمده است: «پسری در تیمارستان بستری و روند درمانش را طی می‌کند ولی او مطمئن است که دیوانه نیست، شک دارد که دیوانه نیست، ممکن است دیوانه باشد، او دیوانه است.» 

محمد مروج پیش از این نمایش «آقای اسمیت، آقای ایوانف و یک خانواده کم اهمیت آفریقایی» را در تالار حافظ روی صحنه برده است. «شاه مردنی، هیچ‌کجا» دومین تجربه این هنرمند در مقام نویسنده و کارگردان است که از شهریورماه سال جاری میزبان علاقه‌مندان در عمارت نوفل لوشاتو خواهد شد.

جزییات بیشتر این نمایش به‌زودی منتشر خواهد شد.