به گزارش هنرآنلاین، اعضای هیات داوران سومین جشنواره بین‌المللی نوستالژیا در سه بخش فیلم‌های داستانی، مستند و فیلم کوتاه معرفی شدند. در این دوره از جشنواره فیلم نوستالژیا، در بخش فیلم‌های بلند داستانی، داویده ویتزین تدوینگر سینمای مستقل ایتالیا و برنده جوایز بین المللی، در کنار پاتریتزیا راپتزی فارغ التحصیل فلسفه، منتقد و روزنامه نگار و دبیر هنری جشنواره فیلم، اسگوآردی آلتروه و علیرضا کاظمی‌پور فیلمنامه نویس و فیلمساز ایرانی آثار رسیده را داوری خواهند کرد.

در بخش فیلم‌های کوتاه جشنواره، آرماندو لوستالیو منتقد و مدرس سینما، آندره‌آ والنیتنو فیلمساز و مدرس سینما و دبیر جشنواره فیلم پمپئی و آنیتا سارنو برنامه‌ریز جشنواره فیلم ازمیت ترکیه، به عنوان داور حضور دارند.

در بخش فیلم مستند جشنواره، پگاه آهنگرانی بازیگر و مستندساز ایرانی که به تازگی جایزه ویژه هیات داوران سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان را برای فیلم «من سعی می‌کنم به یاد بیاورم» را از آن خود کرد، لیا بلترامی مستندساز، برنده جایزه صلح جشنواره ونیز و مؤسس جشنواره مذهب امروز ایتالیا، و محمود بهرازنیا مستندساز و بازیگر مقیم آلمان که ساخت مستندهایی همچون درباره «سهراب شهید ثالث» و «در نزدیکی کیارستمی» را در پرونده خود دارد، به داوری خواهند نشست.

سومین دوره جشنواره بین‌المللی نوستالژیا در میلان و رم به دبیری امیرحسین کاوه از ۱۵ سپتامبر آغاز می‌شود و تا هفدهم سپتامبر ادامه می‌یابد.