به گزارش هنرآنلاین، ناظر ضبط و مدیر هنری این آلبوم سعیده بزرگمنش و شاعر و آهنگساز تمام قطعات آن محسن شاه‌احمدی است. تنظیم قطعات «طره‌افشان» را نیز ایمان ملکی انجام داده است. «سرای دل»، «سودای دوست»، «قصه لیلی»، «مهرنگار»، «بیگانه» و «طره افشان» عناوین شش قطعه این اثر تازه هستند.

کریم قربانی، بهزاد رواقی، نیما فریدونی، کوشا صرافی‌گوهر، میثم مروستی، علی جعفری پویان، تینا لاجوردیان، افشین بابایی، ایمان ملکی، پویا سرایی، همایون نصیری، مریم باغبان، عادل اصغرزاده، درسا موسوی، آرش کاظمی و اشکان مرادی نوازندگان آلبوم تمام آکوستیک «طره‌افشان» هستند. فرید قهرمانپور میکس و مستر آلبوم را به عهده داشته و رضا پنجعلی طراح گرافیک آن بوده است.

محمدجواد یزدچی متولد سال ۱۳۶۳ شهر اصفهان و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی سازه است.این خواننده آواز سنتی را از سال ۸۳ تاکنون در محضر استادانی چون علی علیرضا و نغمه غلامی و نوازندگی تار و سه‌تار را در محضر کیوان ساکت، علی قمصری و مهدی دیزانی فراگرفته است. همچنین مقام اول جشنواره موسیقی فراز را در کارنامه خود دارد.

این آلبوم در استودیو «همنواز» صدابرداری و ضبط شده است. هم‌اکنون می‌توانید «طره‌افشان» را از رسانه‌های معتبر موسیقی تهیه کنید.