سیروس مقدم کارگردان مجموعه تلویزیونی مجموعه دیوار در گفت وگو با هنر آنلاین در باره وضعیت آماده سازی سریال دیوار گفت: فیلمبرداری مجموعه دیوارازاواسط تیر ماه در تهران آغاز شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده فیلم برداری تا 15 مهر ماه به پایان می رسد. فیلمبراری به دلیل داشتان پلیسی مجموعه در لوکیشن های داخلی و لوکیشن های خیابانی در سطح شهر انجام می شود.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به زمان پخش مجموعه که از 12 مهرماه آغاز می شودگفت : برای به موقع آماده شدن برای پخش خشایار موحدیان تدوین هم زمان فیلم را انجام می دهد و مجموعه یک قصه واحد دارد و داستان مجموعه در باره باندهای تبهکاری و سرقت درایران ومشخصا باند سرقت فیوج است .که با درگیر کردن آدمها موقعیتهای خطرناکی برای انها به وجود می آورند.

شایان ذکر است سعید نعمت الله این مجموعه را در 10 قسمت 45 دقیقه ای نوشته است و فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر تصویر برداری و آتیلا پسیانی ، مهدی سلطانی ، فریبا کوثری و مهرداد صدیقیان به عنوان بازیگران در این مجموعه حضور دارند.

این کارگردان که قبلا در تلویزیون کارهای پر مخاطبی همچون: اغما، پایتخت و چک برگشتی را ساخته است این بار به مناسبت هفته نیروی انتظامی سریال دیوار را روی آنتن می برد.

در این سریال، آتیلا پسیانی، فریبا کوثری، مهدی سلطانی، کامران تفتی، تینا آخوندزاده، امیر حمیدزاده و الهه حسینی و.. ایفای نقش می کنند

دیوار روایتگر متهمی است که پس از چند سال از زندان آزاد شده و در صدد انتقام از افسر پلیسی است که باعث دستگیری او شده است

انتهای پیام