مجید اوجی، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "راز پنهان" به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام، که در روزهای ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود، با بیان اینکه، برای ساخت یک سریال در حد حرفه‌ای، باید از افراد با تجربه استفاده کرد، درباره علت استفاده از چهره‌های نام آشنای حوزه بازیگری در این سریال گفت: من معتقدم که افرادی که به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون حرفه‌ای ایران قرار است جلوی دوربین بروند باید بازیگران و عوامل حرفه‌ای باشند و همیشه سعی می‌کنم در کارهایی که می‌سازم از بازیگرانی استفاده کنم که شغل‌شان بازیگری است.

وی افزود: به زعم من فرد حرفه‌ای به کسی اطلاق می‌شود که از آن شغل و کاری که انجام می‌دهد، ارتزاق ‌‌می‌کند و تا امروز هم سعی کردم به این مسئله پایبند باشم. اگر می‌بینید تعداد زیادی بازیگر در این سریال هستند که اکثرسان شناخته شده هستند ناشی از این تفکر است.

این تهیه‌کننده تلویزیون، در ادامه درباره مجموعه تلویزیونی "راز پنهان" خاطر نشان کرد: در ابتدا اصلا قرار نبود که "راز پنهان" برای ماه مبارک رمضان ساخته بشود، اما بعد از اینکه مسئولان تلویزیون کار را بازبینی کردند، تشخیص دادند که موضوع سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان مناسب است و به همین خاطر هم اکنون در حال پخش است.

وی در ادامه درباره برخی حرف‌ها درباره رقابت سازندگان در زمینه تولید آثار مناسبتی، گفت: من اصولا برای رقابت سریال نساختم و نمی‌سازم، من سریالی ساختم که باعث یک حرکت رو به جلو در جامعه شود و علاوه بر آن مردم هم در ماه مبارک رمضان از دیدن یک اثر لذت ببرند.

اوجی همچنین درباره مجموعه‌هایی که امسال برای پخش از تلویزیون در ماه رمضان در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: از نظر من هر چهار سریالی که امسال تولید شده و در حال پخش است کارهای خوبی هستند و برای ساخت همه آنها زحمت زیادی کشیده شده است.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: حتی به نظرم امسال یک اتفاق نسبتا خوبی که در تلویزیون افتاده این است که همه شبکه ها نیامدند با هم در یک ژانر کار تولید و پخش کنند. مثلا امسال شبکه یک ملودرام اجتماعی، شبکه دو یک کار طنز، شبکه سه یک کار اجتماعی با لحظات مفرح و شبکه تهران هم یک مجموعه اپیزودیک تولید کرده و سعی شده تمام سلیقه‌ها در نظر گرفته شوند.

گفتنی است، سریال "راز پنهان" از آنجا آغاز می‌شود که فرامرز احصایی ۳۵ ساله بر اثر تصادف به کما می‌رود و پس از یک هفته در بیمارستان به هوش می‌آید، اما هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد، هیچکس را نمی‌شناسد و هیچ خاطره‌ای ندارد. او اکنون مثل کودکی است که تازه به دنیا آمده اما گذشته‌ای دارد که آن را بخاطر نمی‌آورد، اما دیگران آن گذشته را می‌دانند و فراموش نکرده‌اند. فرامرز هر چند اعضای خانواده‌اش را به خاطر نمی‌آورد اما سعی در آغاز زندگی جدیدی دارد.

داریوش ارجمند، پروانه معصومی، محمود عزیزی، الهام حمیدی، علیرضا جلالی‌تبار، کامران تفتی، لادن طباطبایی، کاوه آشنا، حمیدرضا محمدی و سعید پورصمیمی در این سریال بازی می‌کنند. همچنین فرزاد فرزین تیتراژ سریال "راز پنهان" را با ترانه عبدالجبار کاکایی، آهنگسازی امید کرامتی و تنظیم ایرج همدمی خوانده است.