به گزارش هنرآنلاین، تئاتر موزیکال "هنرمند کوچک" با موضوع  تئاتر درمانی و موسیقی درمانی و نقش آفرینی جمعی از کودکان با اختلال اتیسم، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شود.

این نمایش موزیکال با همکاری اداره  تعالی فرهنگی و‌ فوق برنامه دانشگاه، امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ در سالن آمفی تئاتر شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار خواهد شد.

این نمایش با نویسندگی و کارگردانی امیرفرزام دهنوی، با طرحی از زهرا امیری و همراهی دکتر کاوه مقدم به روی صحنه می‌رود.

 

نمایشنامه "چاه "منتشر شد

نمایشنامه "چاه" عنوان آخرین کتاب علیرضا توانا نویسنده و فیلم‌ساز است که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

در این نمایشنامه به زندگی و رنج ‌ای خلیل و مریم پرداخته‌ شده است که در زمان و مکانی برزخی خاطرات عاشقانهشان را با تلخی و شادی بازگو می‌کنند.

پس از نمایشنامه‌‌های"سنگ" (منتشرشده در نشریه نمایش) و کتاب‌های "مسایا"٬ "خاکستری"، "قصه مرگ ماهان"، "با گلوله آزادم کن" آخرین اثر و نمایشنامه علیرضا توانا با عنوان "چاه" همزمان با نمایشگاه کتاب تهران منتشرشده است.

گفتنی است علیرضا توانا پیش‌ازاین سیمرغ بلورین بهترین فیلم تلویزیونی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

"چاه" هم‌زمان با سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط نشر "کارپی" منتشرشده است.

 

اجرای پایانی " آمادئوس" به محمدرضا شجریان تقدیم شد

نمایش "آمادئوس" به نویسندگی پیتر شفر و به کارگردانی جواد مولانیا که در میان استقبال تماشاگران به اجرای خود را پایان داد در شب پایانی نمایش خود را با موسیقی "ای" با یاد ناصر چشم آذر به پایان رساند، همچنین جواد مولانیا اجرای پایانی این اثر را به استاد آواز ایران محمدرضا شجریان تقدیم کرد.

نمایش آمادئوس طی  ۲۸ اجرا در تالار حافظ میزبان بیش از ۳۵۰۰ مخاطی بوده است.  

بازیگران این اثر عبارتند از مجید نوروزى، فربد فرهنگ، نسیم شجاعى، نسرین درخشان زاده، عارف عباسی، دریا دریایی، دلوین ذبیحی، رعنا مورعی، شیدا سفیدگری، فاطره اصحابی، محمد صادقی، مریم صبوری، مهرناز فراهانی، مهشاد بهرامی نژاد و نسترن خطیب پور.

نمایش موزیکال چهار زبانه " آمادئوس" به نویسندگى پیتر شفر با طراحى و کارگردانى جواد مولانیا و به سرمایه گذارى سید امیر شاهین ملک زاده به صورت چهار زبانه ۱۴ اردیبهشت در تالار حافظ به اجرای خود پایان داد.