به گزارش هنرآنلاین،  نمایش " دریبل " به نویسندگى داریوش علیزاده، کارگردانى سعید دشتى و تهیه‌کنندگى مهدی سلسله که از ١٣ مهر ماه اجراى خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرد، با یاد خسرو شکیبایى افتتاح شد.

سعید دشتى کارگردان جوان این نمایش در پایان اجرا چنین گفت: امشب و هر شب اجرایمان جای خسرو شکیبایی خالى است و به صورت نمادین هر شب دسته گلى به یاد او خواهیم گذاشت، اجرایمان را به امپراطور سینماى ایران تقدیم خواهیم کرد.

سایر عوامل نمایش عبارتند از حنیف سرورى (جانشین تهیه و مجرى طرح)، رها جهانشاهى (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، سعید دشتى (طراح صحنه)، شاهین دولت‌زاده (موسیقى)، کارنگ طیارى (گرافیست)، سیدعلى سجادى (ساخت تیزر)، نوشین جعفرى (عکاس) و سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات) اشاره کرد.

قابل ذکر است سید شهاب حسینى نیز به عنوان مشاور پروژه در این نمایش حضور دارد.  

در این نمایش  صحرا اسدالهی، رایکا ابراهیمى، نادر فلاح، داریوش علیزاده، پریچهر قنبری، نیما شعبان نژاد و پوریا شکیبایی نیز به ایفاى نقش مى‌پردازند.

"دریبل"  از ١٣ مهر ماه ، ساعت ٢١ در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز به روى صحنه رفت و بلیت فروشی روزهاى جدید در سامانه تیوال آغاز شده است.

 

سیامک انصارى" کروکى " را افتتاح کرد

"کروکى" به نویسندگى و کارگردانى مجتبى احمدى به تهیه‌کنندگى حمید خرم طوسى ١٤ مهر ماه در تئاتر مستقل تهران با حضور سیامک انصارى و دیگر هنرمندان افتتاح شد.

سعید چنگیزیان در این نمایش به ایفاى نقش مى‌پردازد؛ همچنین الهام کردا، ژیلا صادقى و سپند امیر سلیمانى در بخش ویدیویی آن حضور خواهند داشت.

در خلاصه این اثر چنین آمده است: "کروکی" داستان زندگی مردی است که به علامت سوال‌هایی در زندگی‌اش رسیده و اتفاقات زندگی‌اش را در برخورد با خودش به چالش می‌کشد.

از دیگر عوامل می‌توان به بهراد جوانبخت (مدیر هنرى)، یوحنا حکیمى (طراح گریم)؛  علی‌سینا رضانیا (موسیقى)، شیوا سرمست (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)؛ مجتبی گیویان (طراح نور)، سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات- مکث)، مصطفى پیرهادى (گرافیک، عکس و تیزر)،  غزاله صداقت (عکس)، مریم تجدد (طراح لباس و منشى صحنه) و سوره قدمى (مدیر صحنه) اشاره کرد.

همچنین جهت رفاه حال دانشجویان همه روزه تعدادى محدود بلیت تخفیف‌دار در سامانه بلیت فروشى موجود است .