به گزارش هنرآنلاین، "کروکى" به نویسندگى و کارگردانى مجتبى احمدى و تهیه کنندگى حمید خرم طوسى از ١٢ مهر ماه در تئاتر مستقل تهران به روى صحنه مى‌رود، سعید چنگیزیان بازیگر این اثر خواهند بود، پیشتر حضور ویدیویی الهام کردا و ژیلا صادقى اعلام شده بود .

در خلاصه این اثر چنین آمده است: "کروکی" داستان زندگی مردی است که به علامت سوال‌هایی در زندگی‌اش رسیده و اتفاقات زندگی‌اش را در برخورد با خودش به چالش می‌کشد.

از دیگر عوامل می‌توان به بهراد جوانبخت (مدیر هنرى)، یوحنا حکیمى (طراح گریم)؛  علی سینا رضانیا (موسیقى)، شیوا سرمست (دستیار کارگردان و برنامه ریز)؛ مجتبی گیویان (طراح نور)، سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات- مکث)، مصطفى پیرهادى (گرافیک، عکس و تیزر)،  غزاله صداقت (عکس)، مریم تجدد (طراح لباس و منشى صحنه) و سوره قدمى (مدیر صحنه) اشاره کرد.

"کروکى" از ١٢ مهر ماه در تئاتر مستقل تهران ساعت ١٧:٣٠ به روى صحنه مى‌رود، پیش فروش این اثر در سامانه تیوال آغاز شد.

 

نیما شعبان‌نژاد نیز به "دریبل" پیوست 

نیما شعبان نژاد، بازیگر و کمدین محبوب "خندوانه" که پیشتر در نمایش‌هایی نظیر "باگانه"، "ابیرنت"، "خشم اژدها"، "چیدمان غلط" و "توضیح واضحات" به ایفاى نقش پرداخته به نمایش "دریبل" به نویسندگى داریوش علیزاده و کارگردانى سعید دشتی پیوست.

در خلاصه داستان چنین آمده است : پیش بردن و عبور دادن خود از کنار دیگران، به آهستگی و با استفاده از مهارت‌های شخصی، برای فرار کردن از شرایط اجباری و رسیدن به اهداف فردی.

از دیگر عوامل می‌توان به مهدی سلسله (تهیه کننده)،حنیف سرورى (جانشین تهیه و مجرى طرح)، رها جهانشاهى (دستیار و برنامه‌ریز)، سعید دشتى (طراح صحنه)، ایمان اسکندرى (طراح لباس و نور)، کارنگ طیارى (گرافیست)، سیدعلى سجادى (ساخت تیزر)، نوشین جعفرى (عکاس) و سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات) اشاره کرد.

سید شهاب حسینى نیز به عنوان مشاور پروژه در این نمایش حضور خواهد داشت.  

در این نمایش پریچهر قنبرى، پوریا شکیبایی، صحرا اسدالهى، رایکا ابراهیمى و داریوش علیزاده نیز به ایفاى نقش مى‌پردازند.

"دریبل" به نویسندگى داریوش علیزاده و به کارگردانى سعید دشتى و تهیه کنندگى مهدى سلسله  از نیمه مهر ماه در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز به روى صحنه خواهد رفت و بلیت فروشى این اثر در سامانه تیوال آغاز شده است.

 

آغاز پیش فروش بلیط  نمایش "پنجره در پنجره"

پیش فروش بلیط نمایش "پنجره در پنجره" به نویسندگی حمیدشریف زاده و کارگردانی حسین ترک جوش در سایت تیوال آغاز شد.

نمایش "پنجره در پنجره" از 10 مهر لغایت 5 آبان ساعت 19:30 به روی صحنه می‌رود. سعید نقی‌لو، مجتبی رنجبر، محمدکنگرانی، علی شهشائی، مرجان بهرامی، ایراندخت فاطمه غلامی، علی یعقوبی وبهرام نارویی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به تهیه کننده امیراردلان ترک جوش،  مشاور کارگردان علی اکبر طرخان، دستیار کارگردان پریسا امینی، برنامه‌ریز محمد حق‌جو، طراح گریم لیلی حبیبی، طراح نور کیوان شعبانی، طراح لباس مرجان شمس، ویدئو آرت سپهر جهانگیری، موسیقی مجید دزقی و محمد (مانی) حق‌جو به عنوان مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات اشاره کرد.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال و یا بصورت حضوری به گیشه تماشاخانه به آدرس قیطریه_ بلوار اندرزگو_ روبروی بلوار کاوه_ کوچه احمدی پلاک ۲۸ مراجعه کنند.