به گزارش هنرآنلاین، پوریا شکیبایی، که پیشتر در نمایش‌هایی نظیر "١٢ مرد خشمگین" و "شب دشنه‌هاى بلند" به ایفاى نقش پرداخته به نمایش "دریبل" به نویسندگى داریوش علیزاده و کارگردانى سعید دشتی پیوست.

وى همچنین در فیلم "باز باران" که برای کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه و اهداى سلول‌های بنیادی ساخته شده بود به صداپیشگی پرداخته است.

از دیگر عوامل می‌توان به مهدی سلسله (تهیه کننده)، حنیف سرورى (جانشین تهیه و مجرى طرح)، رها جهانشاهى (دستیار و برنامه‌ریز)، سعید دشتى (طراح صحنه)، ایمان اسکندرى (طراح لباس و نور)، کارنگ طیارى (گرافیست)، سیدعلى سجادى (ساخت تیزر)، نوشین جعفرى (عکاس) و سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات) اشاره کرد.

سید شهاب حسینى نیز به عنوان مشاور پروژه در این نمایش حضور خواهد داشت. 

در این نمایش پریچهر قنبرى، صحرا اسدالهى، رایکا ابراهیمى و داریوش علیزاده نیز به ایفاى نقش مى‌پردازند.

دریبل به نویسندگى داریوش علیزاده و کارگردانى سعید دشتى و تهیه‌کنندگى مهدى سلسله  از نیمه مهر ماه در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز به روى صحنه خواهد رفت.

 

نمایش "لوسیا" به مولوی می‌رود

نمایش "لوسیا" به نویسندگی شهاب مهربان، سپهر زمانی و کارگردانی شهاب مهریان که پیش از این در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی و سی‌ و ‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر به روی صحنه رفته بود، اجراهای عموم خود را از 12 مهر در سالن اصلی تالار مولوی آغاز خواهد‌ کرد. این نمایش تا 5 آبان هر شب به ‌جز شنبه‌ها ساعت 18 به مدت 60 دقیقه به روی صحنه خواهد‌رفت.

"لوسیا" روایتی امروزی از قصه‌ای اسطوره‌ای است که در فرم مدرن به مخاطب ارائه می‌شود. خانواده اصلانی بعد از مرگ پدر به خانه اجدادی خود در شمال ایران رفته تا بخشی از ملک‌هایی که در تصرف بومیان منطقه در‌آمده ‌است را پس گیرند. غافل از آنکه اتفاق دیگری برای آن‌ها در آنجا خواهد افتاد.

ملودی آرام نیا، سپهر زمانی، سارا شاهرودیان، وحید حبیبیان، مریم نقیبی، ماهانا نریمانی، جواد پولادی در این نمایش بازی می‌کنند.

"لوسیا" برگزیده بهترین طراحی نور از سی ‌و ‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر شد.

شهاب مهربان فارغ التحصیل تئاتر با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری است. از کارهای پیشین مهربان می‌توان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش "در" اجرا شده در سال ارغنون دی 95، نویسندگی نمایش‌نامه "به طرز غریبی"  اجرا شده در مجموعه تئاتر شهر خرداد و تیر 96، نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش "هارایکیری" اجرا شده در خانه کوچک نمایش دانشگاه هنر و معماری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش "دِربی" اجرا شده در جشنواره تئاتر دانشگاهی و .... اشاره کرد.