سرویس موسیقى هنرآنلاین: حوالى ساعت ٦ بعد از ظهر سه‌شنبه ١٩ آبان محمدباقر نوبخت سخنگوى دولت و حسین انتظامی معاون مطبوعاتى وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى دقایقى میهمان غرفه هنرآنلاین در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات شدند.

دکتر نوبخت بدو ورود به غرفه هنرآنلاین گفت: قصدم از حضور در غرفه هنرآنلاین این است که سلام و اداى احترام من را به گوش جامعه هنرى برسانید.

سخنگوى دولت یازدهم گفت: تردید نکنید همه ما به نوازش‌هاى هنرى نیاز داریم، اجازه دهید از استعاره‌اى از حضرت سعدى بهره برم که فرمود: " گر بگویم که مرا با تو سر و کارى نیست / در و دیوار گواهى بدهند کارى هست" هنر در نهاد و خصلت آدمى مستتر است و همه ما در هر مسئولیتى نیازمند هنر هستیم.

او افزود: بنابراین دولت هم بر خودش فرض و وظیفه مى‌داند آنچه مى‌تواند زمینه ساز رشد و اشاعه هنر شود را فراهم آورد.

نوبخت خاطر نشان کرد: در واقع اگر مردم خواه هستیم، باید چیزهایى که مردم دوست دارند را دوست بداریم، مردم هنر را دوست مى‌دارند، هنرمندان را دوست مى‌دارند، حتى شاید مردم بیش از سیاستمداران، هنرمندان را دوست دارند، لذا دولت براى تسهیل توسعه هنر تلاش خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در پاسخ به پرسش هنرآنلاین در باب اندک بودن بودجه فرهنگ و هنر گفت: آقاى دکتر جنتى (وزیر ارشاد) در ارتباط با مباحث فرهنگى خیلى مجدانه احساس مسئولیت مى‌کنند، به ویژه در شوراى برنامه‌ریزى هنر که براى تدوین برنامه ششم توسعه در جریان است؛ مطمئن باشید تمامى دولت به عنوان مدافعان بسیار مصر به تسهیل کار هنرمندان، تلاش خواهند کرد، بودجه فرهنگ و هنر به نحو شایسته‌اى رشد کند.

نوبخت در پایان خواهان تسرى نشاط و امید جامعه هنرى به کل جامعه شد و بار دیگر از "هنرآنلاین" خواست سلام و اداى احترامش را به جامعه هنرى ابلاغ کند.

دکتر انتظامى معاون مطبوعاتى وزیر ارشاد نیز در این دیدار سخنگوى دولت را همراهى مى‌کرد.